با خوردن این غذاها انرژی خود را دو برابر کنید

به دلیل کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و چربی ها ، بدن شما انرژی لازم را برای انجام تمام فعالیت های روزانه دریافت می کند. با این حال ، اگر به سرعت خسته یا خسته می شوید ، نشانه این است که برای انرژی دادن به بدن و ادامه کار به “بنزین” بیشتری احتیاج دارید.

با خوردن این غذاها انرژی خود را دو برابر کنید

نوشیدنی های انرژی زا حاوی مواد تحریک کننده ای هستند که به طور مؤثر خستگی و فرسودگی را کاهش می دهند ، اما اثرات آنها تنها مدت زمان کمی دارد. بنابراین ، بهتر است پول خود را در غذاهای زیر سرمایه گذاری کنید ، هم به دلیل اینکه سالم تر هستند و هم انرژی مورد نیاز شما را به شما می دهند:

 روغن نارگیل

روغن نارگیل به دلیل دارا بودن مقدار زیادی تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​(MCT) به بدن شما انرژی می بخشد. افراد قبل از ورزش کربوهیدرات ها را مصرف می کنند ، اما در حقیقت این گرایش به خوردن چربی های ساخته شده از MCT تغییر می کند.

این بدان دلیل است که گلوکز به سرعت به کبد شما می رسد تا چربی شود. این امر باعث می شود که در طول روز مقادیر مختلفی بخورید تا سوخت و ساز چربی و انرژی بدست آورید.

شکلات تلخ

شکلات حاوی حداقل ۶۰٪ کاکائو است ، شکلات غذایی ایده آل برای دادن انرژی به بدن و بهبود روحیه شما است. این ماده حاوی مقادیر خوبی از مواد معدنی و پروتئین است که به محافظت از سیستم ایمنی بدن کمک می کند ، به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و به افزایش تولید سروتونین و اندورفین ها (هورمون های شادی) کمک می کند.

شکلات تلخ باید هر روز با اعتدال مصرف شود.

عسل

با یک قاشق غذاخوری عسل در صبح و بعد از ظهر ، بدن شما ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و انرژی لازم برای رفع خستگی را دریافت می کند.

علاوه بر این ، در عسل می توان موارد زیر را پیدا کرد:

_به دلیل داشتن خاصیت ضد عفونی کننده ، درمان زخم های موجود در پوست شما بسیار مؤثر است.

_این احساس آرامش ، آرامش ، جسمی و روحی را ایجاد می کند.

_عسل به درمان آنفولانزا و سرفه کمک می کند.

_ عملکرد سیستم ایمنی مناسب را تحریک می کند.

_با یبوست می جنگد.

انبه

انبه سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، مس ، منیزیم و پتاسیم است. همراه با قندهای موجود در آنها به افزایش انرژی بدن شما کمک می کنند. آنها همچنین برای حفظ بینایی ، تعادل فشار خون و مبارزه با میکروب های خارجی مفید هستند.

علاوه بر این ، انبه ها به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و گردش خون را بهبود می بخشد. به دلیل مقادیر زیاد آهن موجود در آنها ، از آن برای پیشگیری و مقابله با کم خونی استفاده می شود.

چای سبز

چای سبز حاوی مقدار زیادی کافئین است که به تحریک سیستم عصبی شما کمک می کند. این یک آنتی اکسیدان ، آنتی بیوتیک و تنظیم کننده گردش خون است. این ماده سوخت و ساز بدن شما را تحریک می کند و به کاهش وزن اضافی بدن کمک می کند.

موز

موز منبع عالی انرژی است.این میوه برای ورزشکاران بسیار توصیه می شوند زیرا این ماده حاوی منیزیم برای تقویت ماهیچه های شما است. موز کربوهیدرات ها را تأمین می کنند و سرشار از فسفر ، فولات و مواد قابض هستند. همچنین ، در مبارزه با افسردگی و خستگی عاطفی کمک می کنند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب