درآمد بیرانوند در اروپا چقدر است؟

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بالاخره با امضای قراردادی رسمی به تیم آنتورب بلژیک پیوست.

درآمد بیرانوند در اروپا چقدر است؟

در حالی که مدت این قرارداد سه ساله عنوان شده است، اما سایت «گازتا فان آنتورپن» مدعی است، طبق توافق به عمل آمده در صورت رضایت طرفین این قرارداد سه ساله می‌تواند یک سال دیگر تمدید شود.

علاوه براین، سایت اسلوونیایی «نوگومانیا» با انتشار خبر پیوستن بیرانوند به آنتورب نوشت این دروازه بان ملی پوش بابت ۳ سال حضور در این تیم، ۲ میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

این سایت با اشاره به زندگی سخت بیرانوند و سختی‌هایی که متحمل شده نوشت: داستان دروازه بان ایرانی (علیرضا بیرانوند)، که ۲ سال پیش در جام جهانی درخشید، الهام بخش بسیاری شده است. این دروازه بان که دوران کودکی خود را به عنوان چوپان گذراند و سپس به تهران رفت، و باشگاه‌های فوتبال را برای ارائه فرصتی به او می‌چرخید، سختی‌های بسیاری را برای درخشش در فوتبال تحمل کرده است.

بیرانوند عضو یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران یعنی پرسپولیس است، رویا‌های خود را محقق ساخت و حالا این دروازه بان با عقد قراردادی سه ساله با آنتورپ بلژیک، برای اولین بار در اروپا توانایی‌های خود را اثبات خواهد کرد.

انتظار می‌رود بیرانوند ۲۷ ساله در مدت دو سال به اندازه ۲ میلیون یورو در بلژیک درآمد داشته باشد که این امر برای جوانی که روزی به این فکر می‌کرد چه چیزی باید بخورد، مطمئنا موفقیتی باورنکردنی است.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب