ترفندهایی برای روشن کردن فضاهای تاریک

بیشتر خانه ها دارای فضاهای تاریک هستند که نیاز به روشنایی مداوم دارند. اگرچه می توانید این مشکل را با لامپ ها حل کنید ، اما بسیاری از افراد به دنبال گزینه هایی هستند که نیازی به استفاده از برق نداشته باشد.

ترفندهایی برای روشن کردن فضاهای تاریک

ما نکاتی را به شما یاد خواهیم داد که چگونه می توانید خانه خود را بدون استفاده از لامپ یا سایر منابع نوری مصنوعی روشن کنید. با استفاده از برخی نکات اساسی در مورد دکوراسیون ، می توانید با وجود اینکه منابع نور طبیعی محدود هستند ، به این تأثیر برسید.

ترفندهایی برای روشن کردن فضاهای تاریک و بدون برق

اطمینان از اینکه تمام مناطق خانه شما از نور کافی برخوردار است برای حفظ یک محیط آرام و راحت ضروری است. با این حال ، روشن کردن فضاهای تاریک می تواند خسته کننده ، سخت برای محیط زیست و گران باشد.

خوشبختانه ، ترفندهایی برای روشن کردن این مناطق از خانه شما بدون استفاده از برق وجود دارد. نگاهی به آن اه بیندازید.

درب های شیشه ای را نصب کنید

آیا به فکر تغییر درها به عنوان راهی برای روشن تر کردن فضاهای تاریک بوده اید؟ اگرچه ممکن است کمی گران باشد ، اما برای مکان هایی که هیچ منبع نور طبیعی ندارند بسیار مناسب است. درهای شیشه ای اجازه می دهد تا نور از فضای بیرون به داخل بیاید.

به عبارت دیگر ، آنها عملکرد یک پنجره را انجام می دهند. نکته جالب این است که گزینه های مختلفی مانند درب شیشه ای معمولی یا درب شیشه ای شفاف وجود دارد.

رنگ های روشن را انتخاب کنید

رنگ های سفید و پاستلی باعث می شوند فضاهای محصور بزرگ تر و روشن تر به نظر برسند.

یکی از بهترین ترفندها برای روشن تر کردن فضاهای محصور ، استفاده از رنگ های سبک مانند سایه های سفید یا پاستیل است. این تن ها باعث می شوند هر فضایی روشن و بزرگ به نظر برسد. در مقابل ، رنگ های تیره باعث می شوند فضاها کوچک تر و تاریک تر به نظر برسند.

بنابراین ، دیوارها و مبلمان شما باید از رنگ روشن باشد. برای استفاده بیشتر ، می توانید رنگ هایی را با مبلمان یا لوازم جانبی مانند بالش ، میزهای کوچک ، و فرش ها در میان دیگران اضافه کنید.

برای روشن کردن فضاهای تاریک از آینه ها استفاده کنید

آینه ها به افزایش نور طبیعی در فضاهای کم نور کمک می کنند. علاوه بر این ، آنها به هماهنگی هر نوع دکوراسیون منزل شما کمک می کنند.

همچنین می توانید با طرح های مختلف بازی کنید. به عنوان مثال ، به جای رفتن به دنبال یک آینه بزرگ ، سعی کنید از چندین آینه کوچک استفاده کنید. همچنین می توانید دو آینه را در مکان های استراتژیک قرار دهید.

کفپوش روشن را انتخاب کنید

کفپوش روشن باعث می شود فضای تاریک یا محصور روشن تر به نظر برسد. می توانید به سراغ چوب های سفید ، پاستیلی و یا با رنگ روشن بروید.

کف های رنگ روشن مد روز هستند و یک روش عالی برای روشن تر کردن فضاهای تاریک در خانه شما هستند. درست مانند دیوارها و مبلمان ، سعی کنید به سراغ رنگ های سفید و پاستیلی بروید.

در نتیجه روش های مختلفی برای روشن تر کردن فضاهای محصور و تاریک وجود دارد. اگرچه برخی از آن ها تلاش بیشتری نسبت به سایرین می طلبد ، اما همه روش های خوبی برای روشنایی فضاها هستند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب