قدرت شگفت انگیز لیمو در زیبایی

لیموترش یکی از پرمصرف ترین میوه ها در جهان است که به دلیل کاربرد آشپزی و همچنین فواید سلامتی و فواید زیبایی لیمو از آن استفاده می شود. آنها حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی هستند که سال ها برای پیشگیری و درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفتند.

قدرت شگفت انگیز لیمو در زیبایی

اگر هنوز از لیمو برای اهداف زیبایی شناسی استفاده نکرده اید ، امروز ما می خواهیم مزایای زیبایی لیمو را برای پوست ، مو و ناخن های خود به اشتراک بگذاریم.

ناخن های سفید

تماس با انواع مواد ، داشتن رژیم غذایی نامناسب و برخی از مواد تمیز کننده تهاجمی می تواند ناخن های شما را زرد کند. برای سفید شدن ناخن ها و از بین رفتن زردی آن ها ، آنها را به مدت دو دقیقه با یک قطعه لیمو ماساژ دهید.

موهای براق تر

این ترفند برای خانم هایی که موهای بلوند یا قهوه ای روشن دارند ، به خوبی کار می کند. آب لیمو را روی موهای خود بمالید و سپس چند دقیقه در آفتاب بنشینید.

لایه برداری طبیعی

آیا تا به حال به پوست خود نگاه کرده اید و فکر کرده اید که کثیف است؟ احتمالاً از اثر رادیکال های آزاد و آلودگی های زیست محیطی رنج می برد.

برای تمیز کردن عمیق پوست و جوان سازی کامل آن ، سعی کنید از مزایای زیبایی لیمو استفاده کنید و یک لایه بردار طبیعی بر پایه لیمو را درست کنید.

۱ لیمو

۲ آسپرین

چگونه آن را درست کنید؟

آسپیرین را خرد کنید تا پودر شود و آن را درون آب لیمو مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت خود بمالید ، ۱۰ دقیقه روی آن بگذارید و سپس با آب گرم بشویید.

مراقب باشید! پس از استفاده از این روش درمانی ، باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید خودداری کنید زیرا این امر می تواند باعث ایجاد لکه روی پوستتان دیگر شود.

سفیدی زیربغل

لیمو توانایی در سفیدتر کردن مناطق تیره دارند. استفاده از لیموها برای زیبایی از این طریق این است که آب معطر آنها می تواند بوی بدن را که ناشی از تعریق است ، از بین ببرد. در حالی که می توانید آب لیمو ساده را در این منطقه بمالید ، می توانید با مخلوط کردن آن با مقداری جوش شیرین اثرات آن را تقویت کنید.

مبارزه با آکنه

به دلیل عمل ضد باکتریایی و قابض آن می تواند جلوی آکنه را بگیرد. کافی است کمی آب لیمو را روی نواحی آسیب دیده ریخته و آن را برای چند دقیقه بگذارید.

مراقب باشید! شما فقط باید در طول شب از آب لیمو روی پوست خود استفاده کنید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب در طول روز خودداری کنید. برای محافظت بیشتر ، فراموش نکنید که از ضد آفتاب روز بعد از درمان خود استفاده کنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب