چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

بیشتر خانم ها دوست دارند که اندامی متنناسب و قدی بلند داشته باشند، برای رسیدن به این خواسته همیشه لازم نیست به باشگاه بروید یا رژیم های بگیرید گاهی با نوع لباس پوشیدنتان می توانید کاری کنید تا لاغرتر به نظر برسید. در این مطلب به شما ترفندهایی را یاد می دهیم تا خوش اندام تر به نظر برسید.

چگونه لاغرتر به نظر برسیم؟

کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید

شما نباید هر روز کفش پاشنه بلند بپوشید اما اگر یک شب به میهمانی مهمی دعوت شدید و قصد داشتید اندامتان لاغرتر به نظر برسد، حتما کفش پاشنه بلند بپوشید. پکفش های پاشنه بلند شما را قد بلندتر نشان خواهد داد.

اکسسوری مناسب انتخاب کنید

به خاطر داشته باشید اگر می خواهید شال گردن ببندید آن را محکم دور گردنتاند نبندید زیرا صورتتان را پر تر نشان خواهد داد. به جا آن از یقه هایی که بازتر هستند استفاده کنید تا گردنتان کشیده تر و صورتتان لاغرتر به نظر برسد. اگر لباس شما دکمه دارد دکمه ها را تا آخر نبندید.

رنگ های تیره شما را لاغرتر نشان می دهد

تقریبا همه قدرت لاغر نشان دادن رنگ های تیره را می دانند. یادتان باشد فقط از رنگ مشکی استفاده نکنید ، رنگ های تیره ی دیگری هم هستند که شما را لاغرتر نشان میدهند.

کانتور را یاد بگیرید

برای لاغر نشان دادن صورتتان از ترفندهای آرایشی استفاده کنید. شما با کانتور کردن صورتتان به راحتی میتوانید صورت خود را استخوانی نشان دهید. از رنگ های تیره برای جاهایی استفاده کنید که میخواهید کوچک تر دیده شود.

گن پوشیدن مهم است

درست است که پوشیدن گن به هیچ وجه کار ساده ای نیست اما تاثیر بسزایی در لاغر نشان دادن شما دارد. در میهمانی ها که قصد دارید لباسی زیبا به تن کنید و خوش اندام تر به نظر برسید، پوشیدن گن را فراموش نکنید.

طرح لباستان عمودی باشد

طرح های راه راه افقی شما را چاق تر می کند سعی کنید همیشه طرح های عمودی بپوشید و از پوشیدن لباس های گل درشت جدا خودداری کنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب