راه های شگفت انگیز مبارزه با خستگی

آیا شما بیش از حد خسته هستید؟ آیا بعد از عدم توانایی در خوابیدن ، خسته شده اید؟ شما می توانید بدون مصرف مقدار زیادی قهوه ، با خستگی مبارزه کنید! کمبود خواب و خستگی مزمن تقریباً همه گیر است. در حقیقت ، کمبود خواب با افزایش رفتارهای پرخطر ، نوسانات خلقی و حتی افکار خودکشی مرتبط است. بنابراین ، مطمئناً باید خواب خود را در اولویت قرار دهید.

راه های شگفت انگیز مبارزه با خستگی

این لیستی از ساده ترین کارهایی است که می توانید هنگام خوابیدن خود انجام دهید.

بلند شوید و حرکت کنید

اگر به میز کار خود گره خورده اید و فضای زیادی ندارید ، می توانید این راه را امتحان کنید. بایستید و بازوها و پاهای خود را تکان دهید. انجام همه اینها باعث می شود انرژی شما در بدن بهتر جریان یابد.

اگر کمی بیشتر فضای مانور دارید ، می توانید پیاده روی کنید و یا حتی یک پیاده روی سریع داشته باشید. این کمک می کند تا خون شما جریان پیدا کند در حالی که انرژی بیشتری به شما می دهد.

همچنین اگر فرصتی دارید ، بیرون بروید و کمی هوای تازه و آفتاب بگیرید. این کار به شما کمک می کند خیلی بهتر با خستگی مبارزه کنید.

مغز خود را فریب دهید

اگر حرکت بدن برای شما امکان پذیر نیست ، می توانید مغز خود را ورزش دهید.

انجام یک پازل متقاطع یا سودوکو ممکن است پاسخی برای مشکل شما باشد. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید بر روی چیزهای جدید کار کنید.

از طریق این کار ذهنی ، شما مغز خود را به کار انداختید. این به بیدار کردن ذهن شما پس از انجام کارهای تکراری کمک می کند.

از لیمو استفاده کنید

می دانید رایحه لیمو برای احیا و تحریک مغز شما بسیار مفید است؟

به همین دلیل می توانید برای جلوگیری از خواب مغز از لیمو استفاده کنید. این می تواند به معنای مکیدن آب نبات لیمو ، نوشیدن کمی چای لیمو باشد. در حقیقت ، بوی مرکبات مغز شما را فعال می کند و می تواند با خواب آلودگی مبارزه کند. بنابراین ، می توانید مرکبات مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

خودتان را خنک کنید

به جای نوشیدن قهوه یا چای بعد از ظهر یک لیوان آب سرد بنوشید. آب سرد به شما کمک می کند تا بدن خود را از خواب بیدار و هیدراتاسیون کنید. این انرژی بیشتری را برای شما فراهم می کند تا در بعد از ظهر به شما برسد.

حتی می توانید کمی آب سرد بر روی صورت خود بزنید. گزینه دیگر مالش یک مکعب یخ روی مچ دست شما است. این امر بدن شما را با سرعت بیشتری بیدار می کند.

سرما یک راه عالی برای پمپاژ آدرنالین است. این یک هورمون تحریک کننده است که به شما کمک می کند انرژی بیشتری داشته باشید.

یک آب نبات نعنا بخورید

درست مثل لیمو ، نعنا دارای رایحه ای تحریک کننده است که به شما در مبارزه با خستگی کمک می کند. ایده خوبی است که برخی از آب نبات های نعناع را در میز کار خود بگذارید. همچنین می توانید آدامس نعنا را امتحان کنید. اگر کمی نعنا به آب یخ خود اضافه کنید یا دستان خود را با صابون نعناع بشویید ، همان تأثیر را خواهید گرفت.

خنده

خنده درمانی! به دلیل اندورفین ها است که بدن شما را آزاد می کند. این هورمون ها بر سطح کلی سلامت و سطح انرژی شما تأثیر می گذارد.

به همین دلیل ، شما باید چند دقیقه وقت بگذارید تا در به فیلم بخندید یا داستانی خنده دار را با کسی به اشتراک بگذارید. این می تواند به شما در مقابله با خستگی و بهبود عملکرد کمک کند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب