ترفندهایی برای از بین بردن لکه عرق

ضد عرق ها می توانند تا حدودی از عرق کردن ما جلوگیری کنند. با این حال ، آنها می توانند علت مشکلات زیادی هم به جا بگذارند و لکه هایشان از روی لباس های ما پاک نشوند. اما عجله نکنید لباس های خود را دورنریزید یا آنها را برای تمیز کردن خشک کردن استفاده نکنید، با این راهکارها شما می توانید به راحتی این لکه ها را از بین ببرید.

ترفندهایی برای از بین بردن لکه عرق

نمک

این روش به از بین بردن لکه های قدیمی که روی پارچه قرار دارد کمک می کند و برای لباس های سفید و رنگی بی خطر است.

روی لکه را مرطوب کنید و کمی نمک بریزید. آن را به مدت ۸-۱۲ ساعت یا یک شب نشویید. سپس یکبار دیگر آن را خیس کنید و کمی نمک اضافه کنید. پارچه را اندکی مالش دهید. بعد ، لباس ها را داخل ماشین لباسشویی بریزید.

سرکه

لکه را با سرکه مرطوب کنید و یک شب آن را کنار بگذارید. صبح روز بعد ، طبق معمول لباس ها را بشویید. با این حال ، بهتر است از استفاده از سرکه در لباس های سفید خودداری کنید زیرا می تواند لباس را زرد کند.

لیمو

با کمک آب لیمو می توانید لکه های ناشی ازعرقی که تازه هستند را از بین ببرید. چند قطره آب لیمو را درست روی لکه بمالید. آن را به مدت ۵-۱۰ دقیقه کنار بگذارید و سپس آن را در آب کمی گرم بشویید.

آمونیاک مایع

آمونیاک مایع برای شستشوی لباسهای خیلی آلوده عالی است. برای از بین بردن لکه های عرق ، آمونیاک مایع و آب را با نسبت ۵۰/۵۰ مخلوط کنید. لکه را با آن مرطوب کنید و بعد از چند دقیقه کاملاً بشویید.

مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی می تواند لکه های بسیاری از جمله لکه های ضد عرق را از بین ببرد. مقداری مایع ظرفشویی را روی لکه بگذارید ، کمی مالش دهید و ۳۰ دقیقه  آن را کنار بگذارید. سپس لباس ها را بشویید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب