روش های خانگی از بین بردن پلاک دندان

لبخند کامل یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که یک شخص می تواند داشته باشد. متأسفانه موارد بسیاری وجود دارد که می تواند به دندان شما آسیب برساند ، مانند سیگار کشیدن ، کافئین زیاد و مراقبت های نامنظم از دندان. عادت های به ظاهر بی خطر می تواند باعث پلاک های دندان شود اگر می خواهید کمتر به دندانپزشکی مراجعه کنید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

روش های خانگی از بین بردن پلاک دندان

جوش شیرین

جوش شیرین به عنوان یک اسکراب طبیعی قابل استفاده است و اغلب در بسیاری از درمان های خانگی استفاده می شود. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نوک قاشق نمک مخلوط کنید و به راحتی مسواک مرطوب خود را درون مخلوط کنید و طبق معمول دندان های خود را مسواک بزنید.

پوست پرتقال

بعد از خوردن پرتقال ، پوست پرتقال را روی دندان های خود مالش دهید – این یک روش آسان برای تمیز کردن مینای دندان های شماست. پوست پرتقال دندان ها را سفیدتر می کند و به جلوگیری از لکه ها و مبارزه با باکتری ها کمک می کند. بعد از چند دقیقه مالش دادن ، کافی است آن را با مقداری آب بشویید.

سرکه

این ترکیب دندان های شما را بدون صدمه زدن به آن ها تمیز می کند.

۲ قاشق غذاخوری سرکه

۱ قاشق غذاخوری نمک

کمی آب

مواد لازم را با هم ترکیب کنید و در دهان خود بچرخانید چندین روز این کار را تکرار کنید.

دانه کنجد

یک مشت دانه کنجد را برای چند دقیقه بجوید و بعد آن ها را بیرون بریزید و قورت ندهید ،بعد از مدتی پلاک دندان را به آرامی از بین می رود. پس از آن ، ازیک مسواک خشک برای از بین بردن بذرهای باقی مانده استفاده کنید. همچنین می توانید از این اسکراب برای از بین بردن لکه های دندان خود استفاده کنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب