شخصیت شناسی از روی مدل خوابیدن

تصویر زیر را با دقت ببینید و مدلی که اکثر اوقات شبیه آن می خوابید را انتخاب کنید:

شخصیت شناسی از روی مدل خوابیدن

۱_ اگر مانند تصویر یک به پهلو می خوابید و زانوهای خود را بالا می آورید، در این صورت شما یک فرد آرام و مطمئن هستید. توهین کردن برای شما آسان نیست ، و شما از آینده نمی ترسید. حتی در بدترین صبح زمستان لبخند می زنید ، و می توانید بدون هیچ مشکلی در زندگی خود تغییر ایجاد کنید.

۲_ اگر معمولا در وضعیت جنینی می خوابید ، در اغلب موارد احساس نیاز به محافظت ، درک و همدردی با افراد را دارید. با قدم زدن در این روش ، سعی می کنید خود را از مشکلاتی که در دنیای اطراف خود با آن روبرو هستید ، رها کنید. بهترین راه برای استعدادها و پتانسیل های شما نقاشی کردن ، یادگیری رقصیدن یا نوشتن یک وبلاگ خواهد بود.

۳_ اگر مانند تصویر سه به روی شکم می خوابید، پس شما یک رهبر هستید. شما ابتکار عمل دارید. شما به احتمال زیاد ترجیح می دهید همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید و طرفدار غافلگیری نیستید. توانایی مداوم و احساس مسئولیت به شما کمک می کند تا به موفقیت بزرگی برسید.

۴_ اگر رو به سقف می خوابید، به احتمال زیاد شما فردی مثبت گرا هستید که زندگی را دوست دارد ، که عادت دارد در مرکز توجه قرار داشته باشد. شما سرسختانه و با پشتکار کار می کنید ،ترجیح می دهید همیشه حقیقت را بگویید. افرادی که در این موقعیت می خوابند ، غالباً از شخصیت های بسیار قوی ای برخوردار هستند.

۵_ اگر شما مانند پنج مرتب می خوابید، احتمالاً شما فردی با نظم و انضباطی هستید که می داند اهداف آنها در زندگی چیست و با یک ذهنیت سعی در دستیابی به آنها دارید. شما می توانید سختگیر و مطالبه گر باشید ، اما بیش از همه از خود مطالبه می کنید.

۶_ اگر شما مانند تصویر شش میخوابید، احتمالاً شخصیت غیرقابل پیش بینی ای دارید که اغلب به انواع ماجراها کشیده می شود ، در حالی که روحیه شما می تواند به سرعت تغییر کند ، می تواند برای اطرافیان گیج کننده باشد. خیلی اوقات ، تعیین کننده بودن و انتخاب کردن برای شما دشوار است. در کل در کار و زندگی به طور کلی ، شما ترجیح بر ثبات ، آرامش و دقت دارید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب