کارمندان مایکروسافت ،مخالف خرید تیک تاک

به نظر میرسد که شرکت کامپیوتری مایکروسافت ،نظر مساعدی برای خرید تیک تاک توسط کارفرمای خود ندارند.

بر طبق دستور دونالد ترامپ ،رئیس جمهور وقت آمریکا، چنانچه فرایند ادغام تیک تاک در یک شرکت آمریکایی تا ۱۵ سپتامبر تکمیل نشود، این اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو در آمریکا ممنوع خواهد شد. این درحالی است که مایکروسافت قصد خود برای خرید تیک تاک را اعلام نموده است.

ولی با توجه به پیام هایی که توسط کارمندان این شرکت به گوش میرسد، به نظر می رسد آنها چندان تمایلی ندارند کارفرمایشان تیک تاک را از شرکت «بایت دنس» بخرد.

آنها در شبکه اجتماعی شرکتی مایکروسافت به نام «یامر»(Yammer) به طور واضح احساسشان درباره این معامله را نوشته اند.به عقیده کارمندان مایکروسافت ،مذاکره برای خرید تیک تاک از نظر اخلاقی قابل قبول نیست.

آموزشگاه کامپیوتر پرتو ،برگزار کننده دوره های تخصصی کامپیوتر

یکی از کاربران «یامر» در این باره نوشت:  از زمانیکه ساتیانادلا به عنوان مدیر ارشد اجرایی انتخاب شده، از کارکردن در این شرکت احساس غرور می کردم.ولی این اولین باری است که در مورد کاری که قرار است انجام دهیم ،دچار تردید هستم.

کاربر دیگری نیز مذاکرات خرید تیک تاک را از جهات مختلف بررسی کرده بود. او در شبکه اجتماعی یامر نوشته بود: اینکه مایکروسافت در این شرایط وارد عمل شده، غیر قابل تصور است.

وب سایت خبری بیزینس اینسایدر نیز در همین زمینه تحقیق جداگانه ای در یامر انجام داد. به نوشته وب سایت پاسخ ۶۳ درصد کارمندان مایکروسافت به سوال درباره خرید تیک تاک «خیر» بوده است.  همچنین حدود ۱۹ درصد از ۲۵۰ کارمند شرکت کننده در این نظرسنجی  درباره خرید تیک تاک مردد بوده اند. در این میان فقط ۱۸ درصد از کارمندان موافق عملیات ادغام شرکت بوده اند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب