راه های تخلیه لوله سینک ظرفشویی

گرفتگی لوله ها در آشپزخانه یکی از رایج ترین و آزار دهنده ترین  مشکلاتی است که در هر خانه ای پیش می آید. خوشبختانه روش های بسیار ارزانتر و آسان تری برای حل این مشکل وجد دارد که شما را از تماس گرفتن با لوله کشی منصرف می کند.

راه های تخلیه لوله سینک ظرفشویی

جوش شیرین، نمک و سرکه

اول از همه با ریختن آب داغ شروع کنید این کار در ابتدا راحتی کار شما کمک میکند. نصف فنجان جوش شیرین و  کمتر از نصف فنجان نمک را مخلوط  کنید و در ورودی لوله سینک بریزید. سپس یک فنجان سرکه را گرم کنید تا زمانی که فقط به جوش آید و آن را روی سایر مواد بریزید. سریع درپوش ورودی را بگذارید تا کف آن خارج نشود. ۳۰ دقیقه صبر کنید و کمی آب داغ روی آن بریزید تا جرم ها شسته شوند.

نمک و آبجوش

اگر گرفتگی جدی نیست یا به تازگی شکل گرفته است ، می توانید اقدامات سبک تری را انتخاب کنید. نمک باعث می شود لوله از داخل پاک شود و همزمان باکتری ها و بوهای ناخوشایند هم از بین برود. احتمالاً باید چندین بار این کار را تکرار کنید  به خصوص اگر گرفتگی زیاد باشد.

نصف فنجان نمک را برداشته و درون چاه سینک بریزید. یک کتری آب جوش را روی نمک بریزید. مراقب باشید که اجازه ندهید آب گرم داغ روی دست یا بدن شما بریزد سپس آب گرم را باز کنید تا با آب بیشتری شسته شود.

سود سوزآور

هیدروکسید سدیم یک ماده شیمیایی جادویی است که توانایی تبدیل برخی مواد سخت به مایعات را دارد. این ترکیب به عنوان یک ماده در داروهای ضد انسداد استفاده می شود. یک سطل را برداشته و آن را با ۳ لیتر آب سرد پر کنید.

۷۵۰ میلی لیتر سود سوز آور مایع را به آب اضافه کنید و کاملاً مخلوط کنید (آن را با دست خود لمس نکنید!) کمی صبر کنید. مخلوط را در ورودی لوله سینک ریخته و ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس آن را با آبجوش بشویید

سرکه و جوش شیرین

سرکه و جوش شیرین هم ترکیبی است که گرفتگی را از بین می برد. این کار یک راه حل سریع و ساده است بدون ذره ای پول خرج کردن می توانید گرفتگی لوله سینک را برطرف کنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب