در فصل های سرد چه عطری بزنیم؟

هر فصلی از سال عطر مخصوص خود را می طلبد، گرمی یا سردی هوا می تواند بر رایحه ای که استشمام می کنید تاثیرگذار باشد. بهتر است در پاییز و زمستان از رایحه‌های ملایم استفاده کنید.این رایحه ها اغلب حاوی ترکیباتی مثل قهوه، ادویه‌های شرقی، وانیل، شکلات، عسل و و همچنین عصاره گل‌ها و گیاهان مختلف هستند، استفاده کنید.

اگر شما هم به دنبال عطر مردانه مناسب فصول سرد سال هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

در فصل های سرد چه عطری بزنیم؟

Bleu de chanel

ادو پرفیوم bleu de chanel از تمام عطرهای برند چنل ماندگارتر است. یک رایحه گرم و خوشبو دارد. از ترکیب رایحه چوب صندل و درخت سدر ایجاد شده است. نت‌های میانی از نعناع، علف وتیور، گل یاسمین، لیمو و نت‌های چوبی تشکیل‌ شده‌اند. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از عنبر، فلفل صورتی، چوب سدر، بخور خوشبو و گریپ‌فروت تشکیل‌شده‌اند.

Royal oud creed

این عطر رایحه ای خنک و تلخ و ماندگاری بسیار خوب دارد. رایحه اولیه آن لیمو ترش , ترنج , فلفل صورتی، رایحه میانی اش صمغ گالبانیوم , سنبل ختایی , سدر و رایحه پایه ی این عطر چوب صندل سفید , مشک , عود است.

Valentine noir absolu

عطری است مدرن و رسمی که رایحه ای گرم و شیرین دارد. رایحه اولیه ی آن فلفل , دارچین، رایحه میانی اش چوب صندل سفید و رایحه پایه آن رایحه های دودی است. همه این ها کنار هم رایحه ای جذاب، جدی و مردانه را خلق می کنند.

Viktor & rolf spice bomb

این عطر هم با رایحه ای ملایم و تلخ، ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارد. این عطر بخاطر داشتن رایحه تند، مناسب فصل زمستان است. رایحه اول آن ترنج ، گریپ فروت ، رایحه میانی، دارچین و رایحه پایه آن چرم و غلات هندی است.

Dior Sauvage

عطری است دارای رایحه ای گرم و شیرین و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. همچنین دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار خوب است. رایحه پایه این عطر وانیل , آمبروکسان، رایحه اولیه اش ترنج و رایحه میانی آن اسطوخودوس , جوز , بادیان ختایی , فلفل سیچوان است.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب