با این تکنیک ها خوش عکس تر شوید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از خودتان عکس بگیرید و بعد از تلاش های بسیار دوربین یا موبایلتان را بخاطر نتیجه بد کنار بگذارید. در این شرایط ممکن است حتی فکر کنید زشت هستید و یا اعتماد به نفستان به شدت پایین بیاید. اما باید بدانید که خوش عکس بودن فقط با چند تکنیک ساده قابل دستیابی است.

با این تکنیک ها خوش عکس تر شوید

نکته اول: عکس های قبلی خود را باهم مقایسه کنید و بفهمید نقطه ضعف و قوت شما در چه چیزی است. مدل مویی که به شما نمی آید یا گرفتن عکس از زاویه اشتباه و یا حتی نور ممکن است باعث بد شدن عکس هایتان شود.

نکته دوم: شاید شنیده باشید که هر کسی زاویه جذاب خود را دارد برای پیدا کردن این زاویه جلوی آینه تلاش کنید تا بهترین حالت خود را پیدا کنید.

نکته سوم: یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه کرد لباس است! اینکه شما لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم بدنتان است بسیار مهم است. باید به رنگ لباس هایتان توجه زیادی داشته باشید. سعی کنید ریسک نکنید و از لباس های ساده  برای عکس هایتان استفاده کنید.

نکته چهارم: آرایشی را انتخاب کنید به صورت شما بیاید، از آرایش های تند و تیره جدا خودداری کنید!

نکات آرایشی را به خوبی بشناسید، استفاده به جا از کانسلیر، کانتور و انتخاب رنگ های مناسب پوستتان به زیبایی شما و عکس هایتان کمک می کند.

نکته آخر: پیدا کردن یک نور مناسب برای عکاسی شاید مهم ترین علت خوب بودن عکس ها است. معمولا در ساعات بین ۱۰ تا ۱۲ ظهر نور طبیعی بسیار خوبی برای عکاسی وجود دارد. سعی کنید از فلاش دوربین استفاده نکنید.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب