کودکان را به زور بوس و بغل نکنید!

براساس یک مطالعه ، از هر سه نفر یک نفر از معنای رضایت آگاه است. و زمان آن فرا رسیده است که از سنین کودکی به بچه های خود آموزش دهیم. بسیاری از والدین این عادت را دارند که فرزندان خود را وادار به بوسیدن یا بغل کردن یکی از اعضای فامیل یا آشناها کنند، اما باید بدانید که این کار این کار تأثیرات عمده روانی بر کودک شما دارد.

کودکان را به زور بوس و بغل نکنید!

_ زمانی که کودک مجبور به پذیرش بوسیده شدن توسط فامیل ها می شود آن هم بدون رضایت خود، این مسئله برای آن ها یک امر عادی میشود و کم کم تفاوتی بین لمس بد و لمس خوب نمی شناسد. شما به عنوان یک پدر و یا مادر باید به کودک خود آموزش دهید.

_ نشان دادن محبت خانوادگی در مهمانی ها  یا مراسم های خاص بسیار رایج است . اگر فرزند شما از آغوش گرفتن عمه یا دایی خود امتناع ورزد و شما هنوز هم آنها را مجبور کنید ، آنها شروع به فکر کردن می کنند که شما برای راحتی افراد غریبه ها از راحتی خود میگذرید.

_ این کار به کودکان اطمینان می دهد که بستگان نمی توانند از آن ها سوءاستفاده کنند. تقریباً در ۷۰٪ موارد ، بچه ها توسط اعضای خانواده خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. با مجبور کردن آنها به آغوش گرفتن و دریافت بغل و بوسه از طرف افرادی که به سختی آنها را می شناسند ، فرزند شما باور می کند که هیچ مشکلی در محبت اجباری نیست.

_ یک بار به فرزندان خود می گویید که از صحبت کردن با افراد غریبه خودداری کنند و هرگز چیزی از آنها نگیرند ، یک بار از آنها می خواهید که کسی را که نمی شناسد ببوسند. مطمئناً ، اقوام خانواده هستند و واقعاً غریبه نیستند ، اما بچه ها این را نمی دانند. این کار کودک را گیج می کند و آنها را به این فکر می اندازد که آیا باید به کسی اعتماد کنند یا نه.

_ اگر کودک شما از رفتن به آغوش شخص دیگر امتناع ورزد و هر وقت آنها او را نگه داشتند شروع به گریه کرد ، ممکن است دلیلی برای این کار وجود داشته باشد. به جای مجبور کردن فرزندان خود ، صبر کنید تا میهمانان شما را ترک کنند و سپس با آرامش از آنها سؤال کنید که چرا نمی خواستند بستگان خود را در آغوش بگیرند.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جدیدترین مطالب