هدایای تبلیغاتی-سطل زباله خودرو

سطل زباله تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی است اگر برای هدایای تبلیغاتی استفاده شود برای همه مردم قابل استفاده است. این سطل زباله وسیله ای است که فقط در خودرو ها کاربرد دارد. پس اگر که میخواهید تبلیغات خود را به صورت بسیار گسترده ای انجام دهید میتوانید این محصول پرکاربرد را در تبراژ بالا سفارش دهید. سطل زباله تبلیغاتی یکی از گزینه هایی است که برای هدیه دادن در نظر میگیرند. معمولا این سطل زباله ای که برای خودرو ساخته می شود سبک هستند یک بند دارند که میتوانید به دنده ماشین آویزان کنید. هم چنین دور این محصول یک کش وجود دارد که میتوانید با باز و بسته کردن آن درب سطل زباله خود را باز و بسته کنید.

سطل زباله ی خودرویی که در شرکت های تبلیغاتی ساخته میشوند از جنس پارچه های شمعی میباشد و میتوانید به راحتی آن را شست و شو دهید. حتی میتوانید طرح و یا لوگوی مورد نظر خود را در زمان سفارش روی آن چاپ کنید. اگر برای چاپ طرح مورد نظر از سیلک ایتفاده شود فقط میتوانند رنگ های طلایی و نقره ای را به خود بگیرند. رنگ بندی بدنه سطل زباله نیز متنوع هستند. مانند سرمه ای، آبی کاربنی و مشکی. اما در بیشتر موارد برای اینکه این هدیه تبلیغاتی جلوه بیشتری داشته باشد از ترکیب دو رنگ سرمه ای و قرمز استفاده میکنند.

اگر رنگ بدنه سطل زباله سرمه ای و آبی کاربنی بود بهتر است تا نوشته ها و یا طرح  ها به رنگ های نقره ای چاپ شوند. این رنگ باعث میشوند تا نوشته ها و یا لوگو بهتر نشان داده شود. سطل زباله های خودرویی به دلیل اینکه هر روز در معرض دیدگان راننده ها و یا سرنشینان خودرو قرار میگیرد می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای هدایا تبلیغاتی شما باشند.

گاهی اوقات ممکن پیش بیاید که راننده ای همیشه از سطل زباله خود استفاده نمیکند، در این مواقع میتواند به راحتی این محصول را جمع کرده و  داخل داشبورد ماشین خود قرار دهد. در سفر های با مسافت طولانی میتوانید از این محصول به جای کیسه های پلاستیکی استفاده کنید. اینگونه آسیبی به محیط زیست نیز وارد نمی کنید چرا که بعد از هر بار استفاده میتوانید این محصول را شسته و دوباره مجددا از آن استفاده کنید.