نمونه سوالات امتحانی icdl

به دلیل درخواست بسیار بالای دانشجویان دوره های icdl تصمیم بر این گرفتیم ه در مقاله ای متفاوت ،به سوالات آزمون ICDL بپردازیم تا کمکی باشد برای دانشجویان این دوره برای شرکت در آزمون ICDL.
در این مجموعه سوالات حول محورهای اساسی ICDL نظیر WORD ،اکسل و ACCESS ،WINDOWS ،اینترنت ،پاور پوینت و اینترنت خواهیم پرداخت.دقت نمایید که این نمونه سوالات طبق استاندارد سازمان فنی و حرفه ای طراحی شده که در ادوار گذشته طی آزمون های ICDL مورد استفاده قرار گرفته است.

کلاس آموزش اکسل

میدانید که برای اینکه مدرک فنی حرفه ای را دریافت نمایید باید در آزمون ICDL شرکت نمایید.

بدون تعارف بگوییم که این آزمون سخت است.ما به عنوان آموزشگاه icdl  بسیار معروف در تهران، برای شما سعی در جمع آوری این سئوالات نموده ایم.

امیدواریم که نمونه سوالات آزمون ICDL بتواند به شما در جهت رسیدن به اهداف تان کمک کند.

در مقاله های قبلی به اینکه آی سی دی ال چیست پرداختیم.و همچنین روش دریافت مدرک آن را نیز توضیح دادیم.

مدرک icdl  مدرک ارزشمندی است و ما به شما توصیه می کنیم حتما در این آزمون شرکت کنید و این مدرک ارزشمند را دریافت کنید.

ما به عنوان معروف ترین و تخصصی ترین آموزشگاه icdl  تهران، علاوه برای برگزاری تخصصی این دوره ها، سعی داریم شما را برای موفقیت در آزمون icdl  هم یاری رسانیم.

در این مقاله خواهید توانست نمونه سوالات ادوار گذشته آی سی دی ال را دریافت نمایید.بدین منظور لازم است تا در کلاس های آموزشی icdl شرکت نمایید.

دقت کنید که این صفحه به مرور تکمیل می شود و سئوالات بیشتر برای دانلود در آن قرار می گیرد.

علاوه بر این میتوانید برای موفقیت در این آزمون در یک آموزشگاه icdl در تهران ثبت نام نموده و نسبت به گذراندن این دوره ها اقدام نمایید.

برای دریافت نمونه سوالات امتحانی icdl بر روی دکمه زیر کلیک نمایید: