معرفی باج افزاری قوی و بسیار مخرب

باج افزار جدید و مخرب موسوم به Triout یکی از خطرناک ترین ویروس های هکری است که وارد سیستم های مختلف کاربران در سراسر جهان می شود.

باج افزار مورد نظر به شدت در نقاط مختلف جهان نفوذ کرده و پیش بینی می شود مخاطراتی جدی را برای کاربران ایجاد کند. با توجه به گسترش نفوذ بدافزار و جاسوس افزار که از سوی هکرها و مجرمان سایبری منتشر می‌شود، پژوهشگران بسیاری در سراسر جهان به دنبال کشف بدافزارهای جدیدی هستند که ممکن است امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران را به مخاطره بیندازد.

در حال حاضر این باج افزار یکی از مخرب ترین باج افزارها برای سیستم های سراسر جهان است.

کار این باج افزار دقیقا چیست؟

باج افزار فوق الذکر مخاطرات جدی را برای کاربران به همراه دارد.با توجه به گسترش نفوذ بدافزار و جاسوس افزار که از سوی هکرها و مجرمان سایبری منتشر می‌شود، پژوهشگران بسیاری در سراسر جهان به دنبال کشف بدافزارهای جدیدی هستند که ممکن است امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران را به مخاطره بیندازد.

اکنون به نظر می رسد باج افزار های جدید Trioutمی تواند یکی از گزینه های بسیار جدی و خطرناک برای فعالیت های سایبری شما باشد.

اقدامات این باج افزار چیست؟

_اقدام به جاسوسی میکند

_این باج افزار خطرناک در کنار جاسوسی اطلاعات کاربران را به یغما می برد

_باج افزار مذکور تاریخچه تمامی تماس های کاربران را سرقت می کند

_به تصاویر و ویدئو ها نفوذ میکند.

_در صورت اطلاع به دوستانتان تمام اطلاعاتتان به یغما میرود.

_گوشی‌ های اندرویدی بهترین طعمه‌ ها برای هکرها و مجرمان سایبری هستند و این بار نیز اندرویدی ها بیشتر در معرض خطرند

_ باج ‌افزار مذکور تاکنون توانسته است اطلاعات کاربران بسیاری را به سرقت برده و دست هکرها و مجرمان سایبری را برای دسترسی به اطلاعات مورد نظرشان باز بگذارد .

همانطور که بسیاری از ما می دانیم، بدافزارها انواع مختلفی دارند و باج‌ افزار، بدافزاری است که به مجرمان اینترنتی این امکان را می ‌دهد تا بتوانند از طریق کنترل از راه دور، رایانه شخص قربانی را قفل کنند، به ‌طوری که کاربر نتواند از سیستم خود استفاده کند. سپس یک پنجره روی رایانه شخص نمایان می ‌شود و به او هشدار می‌ دهد تا زمانی که هزینه‌ ای پرداخته نشود، نمی ‌تواند قفل فایل ‌های رایانه ‌اش را باز کرده و از آن استفاده کند.

باج افزارها بطور معمول زمانی سیستم فرد را آلوده مینمایند که از اینترنت فایلی آلوده را دانلود نمایید. بنابراین بهتر است در صورتیکه گوشی شما اندروید است آنرا به بالاترین نسخه اندروید ارتقا دهید تا از شر حملات احتمالی سایبری در امان بمانید.