شناسایی قاضی های شیطان صفت اصفهان و تهران +عکس

سخنگوی قوه قضاییه اسامی دو تن از اسامی قاضیان فاسد دادگشتری اصفهان و تهران را که از کار برکنار شده اند را اعلام نمود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه یکصدو سی امین نشست خبری خود اظهار کرد: اخیراً یکی دو نفر از قضاتی که تخلف کرده بودند که حکم شان قطعی شده که اعلام می کنم.

وی افزود: رئیس شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری دو اصفهان به نام آقای محمود سعادت فرزند حسنعلی به اتهام فساد اخلاقی پرونده اش مطرح و به سلب صلاحیت قضایی و انفصال دائم از شغل قضایی محکوم و این رای در تاریخ ۲۲ مرداد ۹۷ قطعی شد.

سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: فرد دیگری به نام مجید شکاری فرزند خسرو، رئیس شعبه ۱۰۲۴ دادگاه کیفری دو تهران است که به اتهام فساد مالی( اخذ رشوه) در دادگاه عالی انتظامی قضات محکوم به سلب صلاحیت قضایی و بازخریدی محکوم شد.

ضمن اینکه از تمام قضات شریف و عزیزمان تشکر نموده و خواهش مکینم که در دام شیادان و شیاطین گرفتار نشوند.

اژه با اشاره به پرونده مه آفرید امیرخسروی  گفت : این فرد زمان دستگیری حدودا دو هزار میلیارد و نهصد میلیون تومان بدهی داشت.تما این مبلغ ضمن عودت به علاوه ۶۲۵ میلیارد تومان جزای نقدی از وی دریافت گردید.بیش از چهار هزار میلیارد تومان در این پرونده وصول شده است و این غیر از مبلغ ارز است و چیزی حدود ۳٫۵ میلیون یورو و دلار محکوم شدند که به حساب امروز، عدد قابل توجهی است و این طور نیست که سه هزار میلیارد بخورند به راحتی بتوانند فرار کنند