چیزهایی که نباید در ماشین لباسشویی شسته شود

چیزهایی که نباید در ماشین لباسشویی شسته شود

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی

انداختن برخی از لباس‌ها در ماشین لباسشویی برای شستن، ممکن است به آن لباس یا خود ماشین لباسشویی آسیب برسد.
۱- انداختن بالش مموری فومی در ماشین‌لباسشویی باعث آسیب رسیدن به بالش و حتی تکه تکه شدن آن می‌شود. تنها زمانی می‌توانید بالش فومی را در ماشین‌لباسشویی بیندازید که روی آن زده باشد، که مجاز به این کار می‌باشید.
۲- انداختن لباسی که به آن کرک یا موی حیوان چسبیده است در ماشین لباسشویی سبب آن می‌شود که نه تنها جدا کردن آن از لباس سخت‌تر شود بلکه این کرک‌ها به مخزن ماشین‌لباسشویی چسبیده و ممکن است مسیر تخلیه را ببندد که به مرور زمان کارایی ماشین لباسشویی را کم می‌کند.
۳- مواد قابل اشتعال را همیشه از ماشین لباسشویی خود دور کنید چرا که به خاطر گرمای خشک کن ممکن است آتش بگیرد یا جرقه بزند.
پس لباس‌هایی که بر روی آن گازوئیل، بنزین، الکل و هر مواد قابل اشتعال دیگری ریخته است را در ماشین لباسشویی نیندازید.
۴- لباس‌هایی که یراق دوزی، برودری دوزی و یا ملیله کاری دارند را در ماشین لباسشویی نیندازید زیرا حرکت ماشین لباسشویی به آن آسیب می‌زند.
۵- وقتی چیزی را داخل ماشین لباسشویی برای شست‌وشو میندازید باید مخزن یک فضای خالی برای حرکت داشته باشد، در غیر اینصورت آن را تمیز نخواهد شست. پس اگر فضای مخزن را کامل می‌گیرد بهتر است که با دست آن را بشویید و از ماشین لباشویی استفاده نکنید.
۶- لباس‌هایی که از جنس پشم، الیاف و کشمیر هستند را در ماشین نیندازید چرا که حرکات تند به آنها آسیب‌زده و باعث کش آمدن، بدفرم شدن و آب رفتن آنها می‌شود.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.