مجری هایی که ممنوع التصویر شدند

طی سالیان اخیر مجریان محبوبی بخاطر فعالیت های خود ممنوع التصویر شدند.در این بخش قصد بررسی مواردی را داریم که طی چند سال اخیر از صحنه تلویزیون خداحافظی نمودند.

محمود شهریایری یکی از آن مجریانی است که بارها ممنوع التصویر شده و باز به عرصه صدا و سیما بازگشته است.از دلایل ممنوعیت شهریاری انجام حرکات موزون و یا نام بردنخوانندان لس انجلسی در میان اجراهایش را نام برد.

جواد یحیوی نیز جزو مجریانی بود که بسیار زود افول کرد.این مجری که با سبک اجری جالب خود توانسته بود طرفداران زیادی را جذب نماید در سال ۸۸ به دلیل شرکت در مجالس یکی از نامزدهای انتخاباتی توسط مسئولان صدا وسیما از فعالیت در تلویزیون منع شد.هرچند فعالیت های وی از یکسال و نیم قبل منع شده بود.

آزاده نامداری را دیگر همه میشناسند.هنوز هم حاشیه های او بر سر زبان هاست.مجری که بخاطر طرز اجرای عجیب و جدیدش در مدت کوتاهی مطرح شد و در سیمای خانواده برنامه اجرا کرد.این مجری بخاطر طرز جدید و عجیب پوشش اش بر سر زبان ها افتاد .به عنوان مثال چادر رنگی از پوشش های عجیبش بود.سال ۹۲ بود که با فرزاد حسنی ازدواج کرد و پس از یکسال از وی جدا شد.پس از آن حاشیه های طلاقش و در مدت کوتاهی پس از آن ازدواج مجددش بر سر زبان ها افتاد.پس از آن بود که از دنیای مجری گری فاصله گرفت و دیگر در عرصه تلویزیون ظاهر نشد.

تهرانی ها شبکه پنج را با حسینی میشناسند.مجری که با اغاز بکیر این شبکه فعالیت خود را در مسابقه بزرگ آغاز نمود و بخاطر شعرا و شوخی های جالبش با احمدزاده بر سر زبان ها افتاد.در سال ۸۴ بود که پس از اجرای برنامه محله بنده نواز از تلویزیون خداحافظی کرد و خبر فعالیت او در یک بنگاه معاملات ملکی در قبرس به گوش رسید در حالیکه او به انجا پناهنده شده بود.پس از آن در یک شبکه ماهواره ای برنامه ریستارت را اجرا نمود که باعث یک خودویرانگری عمیق شد.