فولدر، هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه

فولدر های تبلیغاتی نیز یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی مفیدی است که برای همه ی سنین و همه نوع سلیقه ای اعم از جوان ، دانش آموز ها، دانشجو ها و یا در مواردی حتی کارمندان یا مدیران قابل استفاده است و شما میتوانید با انتخاب فولدر های رنگی به عنوان هدایای تبلیغاتی می توانید تبلیغات و کار بازاریابی خود را به صورت گسترده تری انجام دهید و خودتان را به شمار زیادی از مردم و کارمندان معرفی کنید و نهایتا می توانید نتایج مثبت و قابل قبولی از تبلیغات خود را بدست آورید. به طور کلی فولدر های تبلیغاتی از سه جزء اصلی تشکیل می شوند : خود فولدر تبلیغاتی ، کاغذ و خودکار. شما می توانید فولدر هایی به صورت تک تهیه کنید یعنی بدون کاغذ و خودکار ها سفارش دهید ، می توانید با کاغذ سفارش دهید و یا هم می توانید با خودکار های تبلیغاتی سفارش دهید.

فولدر های تبلیغاتی

فولدرهای آراز به طور کلی به سه نوع فولدر دسته بندی می شود :

۱) فولدر کش بست :

فولدر های تبلیغاتی که به صورت کش بست هستند، یکی از پرفروش ترین و محبو ترین مدل های فولدر های تبلیغاتی میباشد که توسط شرکت های تبلیغاتی تولید میشود. این فولدر ها را با یک کش دور آن میسازند تا محتوای موجود بیرون نریزد. رنگ های مختلفی برای این فولدر وجود دارد که معمولا مشتریان رنگ هایی مثل آبی ، قرمز، نارنجی ، سبز ، زرد و مشکی را انتخاب می کنند. سایز های مختلفی نیز دارد که در هنگام سفارش میتوانید لحاظ کنید.

۲)فوادر زمرد :

این نوع فولدر های تبلیغاتی نیز می توانند با کاغذ های مختلف مانند دفتذچه و یا خودکار و یا بدون کاغذ و خودکار های تبلیغاتی باشد. فولدر های زمرد تبلیغاتی دارای یک زبانه هستند که با آن باز و بسته شده و مراقب وسیله های داخل نیز هست. رنگ بندی های زیبایی برای آن وجود دارد مانند مشکی و قرمز. ولی بهتر است بدانید که رنگ مشکی قرمز آن بسیار پرکاربرد است. در این فولدر ها جای کارت ویزیت و عابر بانک نیز وجود دارد.

۳) فولدر زیردستی :

این نوع فولدر که به صورت زیر دستی کاربرد دارند کم فروش ترین نوع هدایا تبلیغاتی که بسیار کم استفاده میشود. یک زیپ در دور تا دور این فولدر وجود دارد به همین دلیل به آن دور زیپ دار هم گفته میشود. این فولدر های تبلیغاتی دارای یک جای کاغذ ها ، خودکار های تبلیغاتی و جای کارت و  یا عابربانک و یا کارت هایی مانند کارت ویزیت است. این مدل هم می تواند با کاغذی و خودکار و یا بدون کاغذ و خودکار ها باشند. فولدر دور زیپ دارای یک سایز آ۴ است و در دو رنگ مشکی و قهوه ای تولید می شود.