فایده یادگیری فتوشاپ

فایده یادگیری phptoshop

با نگاهی به تاریخچه فتوشاپ خواهیم دریافت که نرم افزار فتوشاپ برای ویرایش عکس ها در جهت چاپ بر روی کاغذ طرتحی شد.اما با پیشرفت امورد و تغییر نیاز ها کاربرد فتوشاپ نیز تغییر کرد ،بطوری که در تمام اموری که با گرافیک سر و کار دارند ،کاربرد دارد.

بعنوان مثال در اموری مانند طراحی کارت ویزیت ،بروشور ،پوستر ،بنر و … که اموری گرافیکی هستند میتوانیم از فتوشاپ استفاده نماییم.هرچند که شرکت در یک دوره آموزشی کورل نیز به شما کمک خواهد نمود زیرا کرل را میتوان بعنوان برادر کوچکتر فتوشاپ قلمداد نمود.

از طریق نرم افزار فتوشاپ میتوان از تلفیق چند عکس ،یک عکس واحد بدست آورد و یا همانطور که در بالا نیز بیان شد ،بنر های چشمک زن کنار سایت ها نیز توسط فتوشاپ قابلیت طراحی را دارند.

در صورتیکه در آلبوم خود عکس هایی قدیمی دارید که به مرور زمان دچار خرابی و یا شکستگی شده اند ،میتوانید پس از گذراندن یک دوره آموزش فتوشاپ عکاسی اینگونه عکس ها را ادیت نموده و آن را به یک عکس بدون ایراد تبدیل نمایید.

از دیگر مواردی که از فتوشاپ در آن استفاده میگردد میتوان به طراحی قالب وبسایت در محیط فتوشاپ اشاره نمود بدین معنی که در محیط فتوشاپ ابتدا دمویی از قالب و طرح سایت به مشتری ارائه و در صورت تایید وی ،پروژه استارت میخورد.

از دیگر مزایایی که توسط یادگیری فتوشاپ بدست خواهید آورد ، طراحی تصاویر متحرکی موسوم به گیف است.

طراحی تمامی اینفوگرافی های موجود نیز توسط این نرم افزار محبوب صورت میگیرد.

نکته ای که نیاز است بدانید این است که در صورتیکه نیاز به آموزش نرم افزارهایی مانند کورل و یا ایلاستریتور را دارید بهتر است قبل از گذراندن این دوره ها ،یک دوره آموزشی فتوشاپ را بگذرانید.

اگر نگاهی دقیق تر به دپارتمان گرافیک کامپیوتری بیندازیم متوجه میشویم فتوشاپ پایه و اساس این دپارتمان می باشد .

در حقیقت نرم افزار فتوشاپ پیش نیازی است برای یادگیری نرم افزارهایی نظیر: نرم افزار افترافکت ،نرم افزار ایلاستریتور ، نرم افزار کورل ،نرم افزار ایندیزاین ، نرم افزار پریمیر  و ادیوس

دوره آموزشی فتوشاپ

دوره آموزش فتوشاپ عکاسی

دوره آموزشی کورل