شرایط دریافت مدرک icdl چیست؟

شرایط دریافت مدرک ICDL چیست؟

مدرک ICDL جزو مدارکی است که هر شخص برای ورود به بازار کار به آن نیاز دارد.
منظور از مدرک ICDL ،مدرکی است که طی آن فرد مهارت های ۷ گانه را طی نموده و توانسته در امتحان آن شرکت و نمره قابل قبول را دریافت و مدرک را از آن خود نماید.
در بحث icdl آن چیزی که شاید از اصل مهم تر باشد، دارا بودن مدرک icdl می باشد.
مدرک ICDL جزو مدارکی است که داشتن آن مانند مدرک گواهینامه برای هر شخص واجب است.
برای استخدام به هر سازمانی که مراجعه کتید، قطعا در کنار مدارک مختلفی که از شما طلب می کنند، مدرک icdl را نیز از شما می خواهند.
اما مدرک ICDL چیست؟

پیش از پرداختن به این مبحث ،در مورد دوره آموزشی icdl میپردازیم.
بطور کلی icdl متشکل از ۷ دوره و مهارت است که در کلاس آموزش icdl پرتو بطور جامع برگزار میگردد.یکی از مواردی که این آموزشگاه را از دیگر موسسات آموزشی متمایز می سازد این نکته است که مهارت های icdl در یک دوره و بصورت جامع برگزار میگردد در صورتیکه در دیگر موسسات آموزشی در دوره های مجزا برگزار میگردد که این موضوع امتیازی منفی برای ایشان است زیرا علاوه بر تلف نمودن وقت دانشجویان در برگزاری دوره های مجزا ،موضوع شهریه و مالی آن نیز مطرح میگردد بطوریکه در طی چندین دوره از دانشجو طلب شهریه نموده و وقت مخاطب را با برگزاری دوره های متعدد تلف مینمایند .اما در صورتیکه در آموزشگاه icdl  پرتو شرکت نمایید خواهید توانست طی یک دوره جامع و با یک شهریه ،مدرک icdl را دریافت نمایید.
در ادامه به بررسی تک تک مواردی که در دوره آموزش icdl آموزش داده خواهد شد میپردازیم.
ویندوز : شامل مبانی اولیه کامپیوتر است که بصورت آشنایی کلی با سیستم کامپیوتر ،آشنایی با سخت افزار سیستم ،آشنایی با مفاهیم فایل ،ایجاد اطلاعات ،بازیابی و حذف آن ها میپردازد.علاوه بر این آشنایی با منوی استارت ،برنامه های پرکاربرد و  در حالت کلی هر آن چه در موقع کار با کامیپوتر نیاز است تا بدانید را به شما آموزش خواهیم داد.
اینترنت: در این سرفصل از آموزش آشنایی با اصول اینترنت و مفاهیم آن صورت میپذیرد.آنشایی با انواع مرورگر ها ،راه های جلوگیری از انواع آسیب ها مانند هک در فضای مجازی ،ذخیره سازی محتوا ،آپلود محتوا و … آموزش داده میشود.
Word: آموزش word جهت صفحه آرایی و واژه پردازی صورت میپذیرد.در این سر فصل آموزشی ایجاد یک سند متنی با استفاده از انواع سربرگ و پابرگ و یا یک صفحه آرایی ساده توضیح داده میشود.در این مبحث در مورد صفحه آرایی نیز توضیحاتی داده خواهد شد.
Excel :در کلاس آموزش اکسل  میتوانید امور محاسباتی را فراگیرید بصورتیکه بدون نیاز به نرم افزارهای حسابداری معمول ،در صورت داشتن مهارت و دانش در این نرم افزار ،به راحتی میتوانید امور حسابرسی خود را انجام دهید.در این مبحث آموزشی ایجاد انواع جداول ،فرمول های محاسباتی ،نمودارها و فلوچارت ها آموزش داده میشوند.
Access : نرم افزاری است که برای نگهداری ،ایجاد و جستجو در پایگاه دادهها طراحی شده است.
Power point : نرم افزاری که به نرم افزار ارائه مطالب مشهور است.آموزش این نرم افزار بصورت ایجاد انواع اسلاید ،انیمیشن و نحوه نمایش آن ها صورت میپذیرد.
Out look: در این دوره آموزش ایجاد اکانت کاربری جهت ارسال و دریافت ایمیل توضیح داده میشود.همچنین آموزش ایجاد ،ویرایش و حذف انواع ایمیل نیز برای دانشجویان صورت میپذیرد.
و اما دلیل نیاز افراد به در اختیار داشتن مدرک icdl چیست؟

تا به این جای مقاله به بررسی موارد تشکیل دهنده icdl پرداختیم.حال به شرایط دریافت مدرک icdl خواهیم پرداخت.

برای دریافت مدرک icdl نیاز به شرایط زیر دارید
۱-ثبت نام در کلاس آموزش icdl
۲-سپری نمودن دوره icdl
۳-شرکت در کلاس های آمادگی آزمون icdl
۴-شرکت در آزمون عملی دوره icdl
۵-کسب نمره حدنساب قبولی در آزمون
۶-دریافت مدرک رسمی و قابل ترجمه

آموزشگاه icdl

دوره آموزشی icdl

کلاس آموزش icdl

کلاس آموزش اکسل

دوره آموزش icdl