دکوراسیون فروشگاه لباس و بوتیک

دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس

در دو مقاله قبلی در مورد دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی و طراحی دکوراسیون غرفه های نمایشگاهیصحبت کردیم. برای داشتن فروشگاه لباس و یا بوتیک باید به دکوراسیون داخلی و نحوه چینش وسایل دقت کنید تا مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. طراحی داخلی فروشگاه های لباس باید به گونه ای باشد تا مشتریان ترغیب شوند به داخل مغازه وارد شوند و جنسی را خریداری کنند. اما برای آنکه این اتفاق بیفتد باید بر روی دکوراسیون داخلی و حتی طراحی داخلی دقت زیادی شود. در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس خود را به طرزی زیبا و تاثیر گذار انجام دهید تا مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

نکات مهم در دکوراسیون فروشگاه لباس و بوتیک

نکته اول، نحوه چیدمان های محصولات و اجناس داخل فروشگاه میباشد. مهم ترین موردی که تمامی روان شناسان هم تاکید می کنند این است که اگر کسی هر جنسی را در دست بگیرد و آن را لمس کند، احتمال خریدن آن جنس بیشتر می شود. پس حتما باید اجناس مغازه خود را به گونه ای بچینید که در دسترس مشتری باشد.

یکی از بهترین امکاناتی که در مغازه های لباس موجود است، رگال میباشد. پس حتما اگر فروشگاه های لباس دارید سعی کنید تا برای انواع لباس ها از رگال استفاده کنید. رگال ها را هیچ وقت پر از لباس نکنید تا مشتریان به راحتی بتوانند تمامی لباس ها را نگاه کنند.

اگر محصول یا لباسی دارید که دارای تخفیف و یا مطابق مد روز است، پیشنهاد میکنیم که مکانی خاص را به ان ها اختصاص دهید و یا به کمک نورپردازی های ویژه و هدفدار آن را از دیگز محصولات متمایز کنید. برای اشنایی با سبک چیدمان محیط های اداری پیشنهاد می کنیم تا “مبلمان اداری” را مطالعه کنید.

فروشگاه های لباس به ویژه لباس زنانه هیچ گاه نباید گرد و غبار داشته باشد. بهتر است تا همیشه مغازه و بوتیک شما تمیز باشد. این تمیزی یک حس خوب به مشتریان تان منتقل میکند. برای کفپوش ها حتما از رنگ های مات استفاده کنید.