بهترین قرص‌های لاغری کدامند؟

بهترین قرص‌های لاغری کدامند؟

قرص – قرص لاغری

قرص – قرص لاغری

قرص‌هایی که در ادامه مطلب معرفی شده است قرص‌های لاغری برتری می‌باشند که در ۳ ماه حداقل ۱۲ کیلوگرم از وزن مصرف کننده را کم خواهد کرد.

۱- قرص Phentermine:

قرص Phentermine با نام تجاری Adipex بیش از ۶۵ سال است که مصرف می‌شود.
این قرص بارها توسط افراد بی‌شماری مصرف شده است و نمی‌توان گفت که بهترین قرص برای لاغری است زیرا عوارضی دارد. پزشک در صورتی این دارو را تجویز می‌کند که فرد به طور بیماری‌زا و کشنده چاق باشد یعنی از ۱۳۵ کیلو بیشتر باشد و به دلیل اضافه وزن در معرض خطری جدی باشد.
قرص لاغری فنترمین اشتهای شما را از بین می‌برد، هنگامی که بدن شما به طور طبیعی می‌گوید وقت غذا خوردن است شما چیزی نخورده و خودتان باید بفهمید که چه زمان باید غذا بخورید. این ممکن است برای برخی از افراد خطرناک باشد به همین دلیل این دارو را با داشتن نسخه می‌توان تهیه کرد.
اگر بسیار چاق هسنید و عادت دارید بدون گرسنه شدن هم غذا بخورید از این قرص می‌توانید استفاده نمایید تا عادت غذا خوردن درست را کسب کنید.
این گزینه زمانی برای شما مناسب است که آمادگی لازم برای تغییر عادت غذایی خود داشته باشید در صورتی که آمادگی ندارید بهتر است صبر کنید تا آمادکی‌اش را پیدا کنید.
در اصل قرص‌های لاغری باعث تغییر عادات غذایی شما نمی‌شود بلکه خودتان این کار را باید انجام دهید و قرص Phentermine نسبت به سایرین قرص‌های لاغری به شما در این امر بیشتر کمک می‌کند.
علاوه بر محدود کردن اشتها انرژی‌زا بوده و موجب می‌شود که وزن بیشتری کم کنید. با ورزش کردن تاثیر آن بیشتر خواهد شد.

قرص Phentermine چه مشکلی دارد؟

پس از ۱۸۰ روز مصرف این قرص دیگر تاثیری ندارد و عملکرد آن متوقف خواهد شد. به این معنا که شما ۱۸۰ روز وقت دارید تا عادت غذایی خود را ترک کنید و اگر در این بازه زمانی قادر به تغییر عادت غذایی خود نشوید متاسفانه شانس خودتان را از دست داده‌اید.
این قرص در ۵۷ درصد موارد موفقیت‌آمیز بوده اگر به خاطر وزن خود در معرض خطری جدی قرار دارید بهترین انتخاب برای شما قرص فنترمین می‌باشد.

۲- قرص Phen375:

با قرص Phentermine متفاوت عمل می‌کند اما جایگزین خوبی برای آن است.
این قرص باعث سرکوب شدن اشتها نمی‌شود از همین رو ایمن‌تر بوده و بدون نسخه پزشک نیز می‌توان آن را از داروخانه تهیه کرد.
این قرص با افزایش متابولیسم بدن باعث کاهش وزن به طور طبیعی می‌شود.
با این قرص تغییر دادن عادت غذایی دشوار است اما از اینکه ایمن‌تر از فنترمین است راضی خواهید بود.
با مصرف این قرص هضم غذا همزمان با توانایی سوزاندن چربی افزایش یافته و به آسانی کالری زیادی را می‌سوزانید و وزن کم خواهید کرد.
این قرص عوارض جانبی ندارد و برای مصرف آن نگرانی نخواهید داشت.

۳- قرص PhenQ

با مصرف این قرص شما ۳ نتیجه را با هم خواهید گرفت. این دارو مزایای بسیاری دارد که هیچکدام در حد افراط نبوده و به شما کمک خواهد کرد.
این قرص برای کسانی که به خاطر استرس و زندگی شلوغ پرخوری می‌کنند بسیار مفید است.
این قرص همانند قرص Phentermine باعث کاهش اشتهای شما خواهد شد و عادت غذایی شما را تغییر خواهد داد ولی از آن ضعیف‌تر است به همین دلیل معایب گفته شده در مورد قرص Phentermine را ندارد.
این قرص همانند قرص Phen375 باعث بهبود سوخت و ساز بدن می‌شود. این قرص با کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن نسبت به سایرین قرص‌ها زودتر منجر به کاهش وزن خواهد شد.
این قرص با کاهش تولید سلول‌های چربی باعث می‌شود که شما به طور طبیعی وزن خود را کم کنید بدون اینکه احتیاجی به تغییرات زیاد در رژیم غذایی و انجام ورزش منظم داشته باشید.
این قرص نسبت به سایر قرص‌های دیگر ایمن‌تر است و عوارض جانبی که در مورد قرص فنترمین گفته شد را ندارد و در حال حاضر بهترین قرص برای لاغر کردن قرص PhenQ می‌باشد.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.