انواع ست چرم تبلیغاتی

ست چرم تبلیغاتی معمولا بهترین هدیه تبلیغاتی است که میتوان به مشتریان، کارمندان ارشد و یا نماینگان فروش هدیه داد. کلا ست های چرم را میتوان در سه دسته تقسیم یندی کرد : ست چرم زنانه، مردانه، الکترونیکی و یا مدیریتی.

انواع مختلف ست چرم تبلیغاتی:

ست چرم زنانه :

ست چرم تبلیغاتی زنانه ۳تکه هستند که شامل یک عدد کیف پول ، یک عدد آینه و یک عدد جاکلیدی است. ست چرم زنانه دارای رنگ بندی مشکی ، قهوه ای ، زرشکی ، عسلی ، قرمز و فیروزه ای است. ست چرم زنانه دارای مدل های مختلفی است که براساس سلیقه و سفارش مشتری دوخته و عرضه می گردد. ست چرم زنانه قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارد و شما می توانید هم بر روی کیف پول ، هم بر روی آینه ی کوچکی که دورن آن قرار دارد و هم بر روی جاکلیدی چاپ طرح خود را انجام دهید یا فقط بر روی یکی از آنها چاپ را انجام دهید. هم چنین این ست در یک جعبه ی شیک در یک قاب قرار گرفته و برای هدیه بسیار مناسب است. با توجه به اینکه چرم استفاده شده در این ست مصنوعی است یا طبیعی قیمت نیز متغیر میشود.

ست چرم مردانه :

ست های چرم مردانه هم یکی دیگر از انواع ست های چرم تبلیغاتی است و دارای سه تکه است : کیف پول ، جاکارتی و کمربند. می توانیم به جای جاکارتی از جاکلیدی برای این استفاده کنیم. کیف پول هایی که شامل این ست میشود جیبی و پالتویی است. ست های چرم مردانه رنگ بندی های متنوعی برای سفارش دارند. برای چاپ هم میتوان چاپ سیلک، لیزر و داغکوب را انجام داد. ست های چرم مردانه را درون جعبه های زینتی قرار میدهند. از بهترین هدایای تبلیغاتی همین ست های چرم مردانه هستند.

ست مدیریتی یا الکترونیکی :

به طورکلی ست های مدیریتی شامل پاوربانک ،  شارژر فندکی ، فلش ، خودکار تبلیغاتی ، یک عدد جاکارتی و یک عدد کیف پول باشد. مشتریان می توانند بسته به لسقه ی خود ستی که سفارش میدهند را ردون یک جعبه قرار دهند. این ست های ندیریت هم مانند انواع دیگر ست ها قابلیت چاپ را نیز دارند.

ست های خانواده هم دارای رنگ بندی های متنوعی است. مانند مشکی، قهوه ای و عسلی. بر روی تمامی انواع این ست خانواده میتوان هر نوع طرح و یا لوگویی را چاپ کرد. برای آنکه این هدیه نفیس تر به نظر بیاید میتوان درون یک جعبه زیبا قرار داد. برای کیف پول های زنانه و یا مردانه شما میتوانید با جعبه و یا بدون جعبه سفارش دهید. این بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.