واریز مبلغ حمایتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد

به گفته یک مقام ارشد در مورد واریز مبالغ کمکی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، روز گذشته مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب افراد تحت پوشش این کمیته واریز گردیده است.به تدریج دیگر گروه ها نیز از دریافت این بسته ها بهره مند میگردند.

وی در ادامه افزود این بسته ها برای افراد تحت حمایت کمیته امداد فبهزیستی ،خانواده شهدا و ایثارگران نیز اختصاص یافته است که به تدریج به حسابشان واریز خواهد گردید.

همچنین در ادامه گفت در هر مرحله ۲۰۰ هزار تومان وجه به حساب افراد واریز که قابلیت نقد شدن نداشته و تنها میتوانند کالای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

این مقام ارشد دولت افزود: در مرحله اول روز گذشته برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ۲۰۰ هزار تومان به حسابشان واریز شده است و هر دو روز یکبار گروه‌های مختلف رقم حمایتی را دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هنوز بسته حمایتی کارمندان قطعی نشده است، تصریح کرد: در روزهای آینده نیز این مساله نهایی خواهد شد و به تدریج برای کارمندان و بازنشستگان سبد حمایتی در نظر گرفته می شود. همچنین شناسایی کارمندانی که زیر ۳ میلیون تومان حقوق میگیرند از اهمیت بالایی برخوردار است.