مژده به خریداران خودرو ،خودرو ارزان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودرو طی روز‌های اخیر افزود: خودرو‌های مونتاژی شامل سراتو، هایما و جک حدود ۵ تا ۷ میلیون تومان و در مورد خودروهای داخلی میتوان گفت تا ۳ میلیون تومان کاهش قیمت را داشته اند. همچنین قیمت خودرو‌های وارداتی نیز ۵ تا ۸ درصد با کاهش قیمت مواجه شده است.

وی گفت:از دید افراد مصرف کننده ،این قیمت ها کاذب است و باید قیمت ها کاهش یابد و یا اینکه توزیع خودرو توسط خودرو سازان افزایش یابد.

موتمنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت ارز و کاهش قیمت خودرو دیگر کسی بر روی این کالا سرمایه گذاری نمی‌کند و افرادی که درگذشته هیجانی معامله کردند و متضرر شدند دیگر ریسک نخواهند کرد.

اقتصادنیوز نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو گفت: اکثر کسانیکه در گذشته خودرو میخریدند بخاطر سود بیشتر خرید میکردند اما با وضعیت امروز بازار برای ورود به این بازار ریسک زیادی وجود دارد بنابراین افراد سودجو وارد این عرصه نمیشوند.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد به امید افزایش قیمت، چندین خودرو خریداری کرده بودند تا سود کنند اما، اکنون که حدودا وضعیت قیمت خودروساز‌ها مشخص شده و خودروساز‌ها هم به دنبال عرضه خودرو و تحویل به صورت روز هستند کسی به سمت خرید این خودرو‌ها نمی‌رود.

موتمنی تاکید کرد: خریداران منتظر کاهش قیمت باشند زیرا قیمت خودرو در حال کاهش است.