مژده به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

محسنی بند پی ،سرپرست وزارت کار ضمن اشاره به در دستور کار قرار دادن ساست های دولت جهت کاهش فشار بر اقشار کم درامد گفت : مطابق اظهارات رئیس جمهور حمایت از کارگران و افراد تحت پوشش کیته امداد و بهزیستی را در دستور کار داریم.

 وی در حاشیه اولین همایش دهیاری در توسعه روستایی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای برگزاری کمیته مزد و بررسی جبران کاهش قدرت خرید کارگران دارید ، بیان کرد : طبق بیانات ریاست جمهوری در تلویزیون برنامه ای جهت کمک به اقشار اسیب پذیر مانند افراد تحت پوشش کمیته امداد ، بهزیستی و اقشار کم درامد داریم که موجب حداقل شدن آسیب های جدی این قشر از افراد باشیم.

وی در ادامه افزود : حمایت از اقشار اسیب پذیر جزو مهمترین برنامه های دولت است پس سیاست های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی را در راستای حمایت از افرادی که حداقل بگیر هستند را دنبال میکنیم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به کاهش جمعیت روستایی نسبت به سرشماری سال ۱۳۹۰ گفت : توجه دولت به ایجاد اشتغال مولد است .بعنوان مثال صندوق ضمانت سرمایه گذاری بریا زنان مولد در روستاها ۳۰۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته است.

وی افزود : در صوررتیکه در روستاها اشتغال مولد اسجاد نماییم ، ماندگاری افراد در روستاها بیشتر میشود . رئیس جمهوری اعلام کرد سیاست هایی در دست انجام است تا بتوانیم اقشاری که نیازمند حمایت ویژه هستند مورد توجه قرار دهیم تا با افزایش قیمت دچار چالش نشوند.

وی در خصوص دغدغه بخض خصوصی اتلاف منابع مالی در سازمان تامین اجتماعی است.در این زمینه برنامه های ربیعی دنبال میشود.وظیفه ما حفاظت از سرمایه هاست و ما موظفیم ارزش افزوده سرمایه ها را افزایش دهیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در قالب طرح اشتغالزایی روستایی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای زنان مولد در روستاها ضمانت ۳۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

©تمامی حقوق متعلق به مجله اینترنتی اخبار و سرگرمی زازل می باشد. طراحی سایت توسط ثمینکام