ممنوع التصویری مجری خندوانه+عکس

احسان کرمی خواننده، مجری و بازیگر تئاتر که این روزها به‌عنوان یکی از مجریان نشست‌های جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه حضور دارد درباره شایعاتی مبنی‌بر ممنوع التصویر شدنش در رسانه ملی گفت: بله من ممنوع‌التصویر شده‌ام و بعنوان اولین با شخصا با حراست صدا و سیما تماس تلفنی گرفتک که ببینیم این جریان واقعیت دارد یا خیر که متوجه شدم این داستان صحت دارد.

وی درباره دلایل این تصمیم عنوان کرد:به من گفتن د که از بالا ،که البته خودم هم نمیدانم این بالا کجاست ،دستور امده که در تلویزیون ممنوع التصویر هستم .البته این دستور از بالا فقط در مورد فعالیت من در تلویزیون است و سینما و تئاتر را تحت تاثیر قرار نداده است.

کرمی ادامه داد: متاسفانه طبق بخشنامه ای که ابلاغ شده تمام آثار موسیقایی من نیز غیرقابل پخش از تلویزیون‌ اعلام شده است. این اتفاق برای چهارمین یا پنجمین بار است که برای من رخ می‌دهد و هیچگاه نیز دلیلش را پیگیری نکرده‌ام البته یکبار در مورد مشکل ممنوع‌التصویری‌ام رفتم و با دوستان صحبت کردم و سوتفاهم‌هایی که به وجود آمده بود، برطرف شد و من توانستم در «خندوانه» اجرا داشته باشم اما به نظر می‌رسد که بار دیگ دلایلی درست شده که دیگر من نباید پاسخگو باشم.

وی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: دلیل این اقدامات نیز مشخص نیست و دوستان بدون اینکه از ما سوال بپرسند بطور خود جوش و شخصی و سلیقه ای تصمیم میگیرند و تصمیماتشان را عملی میکنند. در طول چند روز گذشته مدام از من درباره ممنوع‌التصویری‌ام سوال می‌شد و به همین دلیل من هم پیگیری کردم و متوجه شدم که این مساله صحت دارد و فکر کردم که خودم آن را رسانه ای کنم.