فلش مموری تبلیغاتی چه کاربردی دارد

حال اگر کار شما مربوط به لوازم های برقی یا وسایل نرم افزاری و یا وسایل سخت افزاری است می توانید از فلش مموری های تبلیغاتی یا پاوربانک های تبلیغاتی استفاده کنید. فلش تبلیغاتی گزینه ی مناسبی برای افراد یا شرکت هایی است که رشته ی کار آن ها به نرم افزار و یا سخت افزار مربوط است. به دلیل اینکه فلش مموری های تبلیغاتی برای هدیه تبلیغاتی مناسب است چون شما می توانید نام ، لگو و یا برند خود را روی آن چاپ کنید. فلش آراز مدل های متنوعی دارد که در ادامه مختصرا به شرح هریک می پردازیم.

انواع فلش مموری های تبلیغاتی:

فلش فلزی : فلش های فلزی به لحاظ شکل و مدل های مختلفی دارد مثل کلیدی ، ساده و … این فلش ها نیز از حجم های مختلفی دارند مانند  ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲گیگ و ۶۴ گیگ هستند که بنا به درخواست مشتری سفارش داده می شوند. روی فلش هایی که از جنس فلز هستند می توان چاپ تامپو یا لیزر انجام داد که این بستگی به جنس فلش و درخواست مشتری دارد. فلش های فلزی میتواند در دسته هدایای تبلیغاتی برای مشتریان ارزشمند باشد.

فلش پلاستیکی : فلش های پلاستیکی نیز دارای مدل های بسیار متنوعی از لحاظ شکلی است که با توجه به محصولات موجود در بازار به مشتری عرضه می شود هم چنین فلش پلاستیکی نیز از لحاظ میزان حجم دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲گیگ و ۶۴گیگ است و می توان بر روی آن چاپ هایی نظیر تامپو ، لیزر و سیلک انجام داد که این هم به سفارش مشتری و درخواست کنندگان بستگی دارد.

فلش چرمی : فلش های چرمی نیز مدل های بسیار مختلفی دارند و از لحاظ حجمی همانند فلش های فلزی و پلاستیکی است و می توان روی آن چاپ داغکوب، لیزر، سیلک و تامپو انجام داد که هریک از انواع چاپی که بر روی فلش انجام میشود  به سفارش مشتری بستگی دارد.

فلش شیشه ای : این نوع فلش هایی که از جنس شیشه ای هستند معمولا نسبت به فلش های دیگر کم تر  توسط مشتریان سفارش داده می شود نیز دارای حجم ۸گیگ، ۱۶گیگ، ۳۲ و ۶۴ گیگ است و می توان روی آن چاپ انجام داد.

فلش کارتی : همان طور که از اسمش این نوع فلش ها پیداست همانند کارت است. فلش های کارتی به صورت چرخشی از جلد خود جدا می شوند. روی فلش هایی از طرح کارتی نیز می توان چاپ انجام داد و از لحاظ حجمی از ۸تا۶۴ گیگ را داراست. فلش های کارتی را معمولا در نمایشگاه ها به عنوان هدایا تبلیغاتی به بازدید کنندگان میدهند.

فلش اختصاصی : فلش های اختصاصی از جنس سیلیکون هستند و شکل های بسیار خاصی دارد مثل بستنی و بسیاری شکل های فانتزی دیگر. این فلش ها نیز دارای حجم های ۸تا۶۴ گیگ هستند که بنا به درخواست مشتری سفارش اینگونه فلش ها پذیرفته می شود.