سقف کارت به کارت درون بانکی کم شد؟

از گذشته برای دستگاه‌های خودپرداز سقف کارت به کارت حدود ۳ میلیون تومان بوده و مشتری در روز می‌توانسته ۳ میلیون تومان از هر بانکی به بانک دیگر جابه‌جا کند.
در چند روز گذشته این امکان را بانک‌ها داشتند که از طریق خودپرداز تا سقف ۱۵ میلیون تومان جابه‌جایی به بانک خود را اعمال کنند و البته قابل افزایش تا ۵۰ میلیون تومان بود. یعنی مشتری از طریق خودپرداز یک بانک می‌توانست این مبلغ را به همان بانک انتقال وجه دهد.
البته یک ماه می‌شود که این امکان حذف شده و انتقال وجه از طریق خودپرداز در تمامی بانک‌ها به ۳ میلیون تومان کاهش یافته است.
ولی مشتریان با مراجعه به شعب می‌توانستد وجه خود را تا ۱۵ میلیون تومان از طریق کارت انتقال دهند. اما اخیرا برخی از مشتریان گفته‌اند که سقف این انتقال نیز به ۳ میلیون کاهش یافته است و با مراجعه به شعب نیز نمی‌توانند بیش از ۳ میلیون انتقال دهند که آنها را با مشکل مواجه کرده است.
در حال حاضر این تغییر در برخی از بانک‌ها اعمال شده و برخی دیگر همچنان با مراجعه به شعب تا سقف ۱۵ میلیون تومان را می‌توان انتقال داد.
این تغییرات که مشتریان را با مشکل مواجه کرده است معلوم نیست که براساس دستورالعملی از بانک مرکزی است یا خود بانک‌ها تصمیم به این تغییرات گرفته‌اند.