ساک تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی

تمامی مردم در زمان خرید محصولات معمولا از پلاستیک ها یا کیسه های دسته دار که گرفتن آن ها در دست راحت باشند ، استفاده می کنند یا اینکه به هنگام قرار دادن وسایل خود برای سرکار رفتن ، مهمانی رفتن و  یا هر جای دیگری از این کیسه های کاربردی استفاده می کنند. شما می توانید به جای کیسه های پلاستیکی از ساک هایی از جنس پارچه ای که سبک و دسته دار هستند و بسیار هم شیک جلوه میکند به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

هم چنین این ساک های پارچه ای از لحاظ مدت مورد استفاده خیلی خیلی بیشتر از کیسه های از جنس پلاستیک برای شما قابل استفاده هستند و زود هم پاره نمی شوند. هم چنین این ساک ها دارای ابعاد و رنگ بندی های مختلفی اند که شما می توانید برحسب نیاز از آن ها استفاده ی مفید داشته باشید.

انواع ساک خرید تبلیغاتی

حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این ساک های پارچه ای برای تبلیغات مناسب هستند؟

این هدایای تبلیغاتی برای عموم مردم و برای موارد زیادی بسیار کاربرد است پس از این نظر شما هم می توانید آن را به عده ی زیادی از مردم و افراد مختلف بدهید. اما نکته ی مهم این است که این ساک های پارچه ای قابلیت چاپ نیز دارند و شما می توانید با چاپ هر نوع لوگو و یا هر نوع برندی ، به راحتی خود را به دیگران معرفی کرده و تبلیغات موثر خود را انجام دهید. حال نوبت به آن رسیده که توضیحاتی تکمیلی در مورد جزئیات این ساک های پارچه ای بدهیم.

ساک های پارچه ای که به صورت پرسی هستند سایزهای مختلفی دارند مانند : ۳۵*۲۵ ، ۴۰*۳۰ ، ۴۵*۳۵ و … که این سایزهای مختلف می تواند با عطف یا بدون عطف نیز باشند. ساک های پارچه ای پرسی قابلیت چاپ هم دارند و شما می توانید طرح و شکل های مورد نظر خود را هم به صورت یک رو و هم به صورت روی ساک خود چاپ نمایید.

منظور از پرس که در گفته هایمان بیان می کنیم در ساک پرسی این است که پارچه ها پرس شده اند و شما در دوخت ساک هیچ گونه نخی نمی بینید. دسته ی ساک های پرسی می تواند دسته موزی هم باشند یا دسته آویز. منظور از دسته ی موزی این است که دسته ی ساک شما داخل کار هست و شما چیزی به عنوان دسته آویز در ساک خودتان نمی بینید.

ساک های مدل دوختی از لحاظ نوع پارچه ای که به کار می برد دو نوع هستند : ۱- ساک های دوختی سوزنی ۲- ساک های دوختی برزنتی

ساک های دوختی سوزنی نازک تر از برزنتی ها بوده. دارای رنگ بندی های متنوع و قابلیت چاپ میباشد. ساک های دوختی سوزنی در یک سایز ۱۰*۴۰*۳۲ هستند و در دو وزن ۶۰گرم و ۹۰گرم میتوانند تولید می شود.

ساک های برزنتی که به ساک واتر (یعنی ضدآب بودن) هم معروف اند هم دارای رنگ بندی های بی نظیری هستند و می توانید بر روی آن انواع چاپ برای درج ولگو و نام برند تجاری انجام دهید. ساک های برزنتی نیز دارای یک ابعاد ۱۰*۴۰*۳۲ است که ۱۰ سانتی متر عطف کار است.

شما می توانید برای تبلیغات موثر و کاربردی خود از هرکدام از این ساک های زیبا و متنوع که متناسب با کار و نیاز شما باشند را از شرکت های تبلیغاتی سفارش دهید و با چاپ لگو و یا برند مورد نظر خود ، خدمات و محصولات خود را به دیگران معرفی کرده و تبلیغ کنید. همه مردم هر زمانی که از ساکی که شما به آن ها به عنوان هدایا تبلیغاتی داده اید استفاده کنند. به این شکل به طور ناخودآگاه شما و شرکت شما را به دیگران معرفی می کنند و برای شما میتوانند تبلیغات انجام دهند.