دکوراسیون دفتر کار به سبک مدرن

دکوراسیون داخلی دفتر کار به سبک مدرن

شاید برایتان جالب باشد که دکوراسیون داخلی محیط کاری میتواند تاثیر مثبت و یا منفی بر روی کارمندان و افرادی که در محیط اداری کار می کنند، داشته باشد. رنگ ها و میزان نور پردازی از جمله فاکتور هایی هستند که بر روحیه افراد تاثیر می گذارند. اگر میخواهید محیط کاری شما محیطی باشد که همه افراد روحیه بالایی دارند و راندمان کاریشان نیز افت نکند پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را از دست دهید. در این مقاله ما به سراغ حرفه ای ترین طراحان داخلی که در بهترین شرکت دکوراسیون داخلی کار می کنند رفتیم و اطلاعاتی در رابطه با دکوراسیون داخلی محیط های اداری به سبک مدرن کسب کردیم. در ادامه مقاله میخواهیم اصول و نکات کلیدی و مهمی در مورد سبک مدرن در محیط اداری را به طور کامل توضیح دهیم. در آخر این مقاله شما با دکوراسیون داخلی اداری مدرن آشنا خواهید شد.

اصول دکوراسیون داخلی دفتر کار به سبک مدرن

– اولین نکته استفاده از رنگ ها در محیط اداری به سبک مدرن است. برای محیط های کاری که به سبک مدرن طراحی می شوند همیشه از رنگ های شاد استفاده میشود. لازم نیست تا دیوار ها و یا مبلمان اداری را به رنگ شاد انتخاب کنیم. وسایل دکوری که میخواهید در شرکت و یا محل کار قرار دهید اگر به رنگ روشن باشد حس نشاط را افزایش می دهد. بسیاری از افراد به استفاده از گل و گیاه علاقه بسیاری دارند. اگر میخواهید حتما از گیاهانی در محل کار استفاده کنید می توانید گلدان های آن ها را به رنگ شاد انتخاب کنید.

– اگر در محیط کایر افراد و کارمندان فعالیت بدنی یادی ندارند میتوانی از رنگ های گرم استفاده کنیم. رنگ های نارنجی و قرمز بهترین گزینه ها در بین رنگ های گرم هستند که میتوانند حس نشاط را در محیط به جریان بیندازد. بدین صورت دیگر کسالت و خستگی از بین می رود.

– در برخی دیگر از شرکت ها افراد مدام در حال حرکت و فعالیت بدنی هستند. در چنین شرکت هایی اگر بتوانید از رنگ های سرد استفاده کنید خیلی بهتر است. رنگ های سبز و آبی از رنگ های سردی هستند که اگر در کنار هم و یا به طور جداگانه استفاده شود حس آرامش و صلح را در محیط برقرار می کند.

– رنگ های خنثی نیز جزو رنگ هایی هستند که میتواند حس راحتی را برای تمامی افراد زنده کند. رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و قهوه ای از رنگ های خنثیی هستند که در محیط اداری بسیار استفاده میشود. علاوه بر این اگر محیط کاری شما کوچک باشد میتوانید برای بزرگتر نشان دادن محیط از این رنگ ها استفاده کنید. برای دفتر کار کوچک اصول دیگری وجود دارد که باید به مقاله دکوراسیون دفتر کار کوچک مراجعه کنید.

– در شرکت ها و محیط های اداری که میخواهند سبک مدرن را حفظ  کنند، از پارتیشن های شیشه ای برای تفکیک فضا ها استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای نسبت به پارتیشن های چوبی بسیار شیک تر هستند. در مقاله “انواع پارتیشن شیشه ای” میتوانید با انواع پارتیشن و مزیت هر یک به طور کامل آشنا شوید.

– میزان نور پردازی در سبک مدرن بسیار مهم است. چه از نور طبیعی استفاده می کنید چه مصنوعی همواره سعی کنید تا میزان نور ورودی قابل کنترل باشد.