دکوراسیون داخلی دفاتر کار کوچک

دکوراسیون داخلی دفاتر کار کوچک

آیا می دانید نصف بیشتر جذابیت یک کار حرفه ای داشتن محیط کاری گسترده است که از یک فضای عالی با نور پردازی مناسب ساخته شده باشد. دفاتر کاری بزرگ را میتوان بدون محدودیت هر نوع مبلمان و هر نوع دکوراسیونی را پیاده کرد ولی برای دفاتر کاری کوچک بهتر است تا قواعدی کاربردی را بکار بگیریم. با استفاده از این قواعد و اصول میتوانیم محیط کاری کوچک خود را به محیطی حرفه ای تبدیل کنیم که هم کارمندان احساس راحتی داشته باشند و هم محیطی شیک و مدرن در محل کارتان به وجود آورده باشید.

مقالات مشابه : “دکوراسیون داخلی اداری مدرن

اصول دکوراسیون داخلی دفاتر کار کوچک:

پس تا اینجا فهیمیدیم که اگر شرکت و یا دفتر کاری داریم که کوچک است ولی میخوتهیم آن را به شکلی شیک و مدرن در آوریم باید قواعدی مهم را بلد باشیم. در ابتدای راه باید بدانید که دو اصل استفاده بهینه از فضا و مرتب کردن محیط می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد این دو اصل می پردازیم.

همیشه در نگاه اول رنگ دبوار و رنگ وسایل به چشم می آید. پس باید بین این دو المان یک هارمونی به وجود آورد. برای این کار طراحان داخلی پیشنهاد می کنند تا مبلمان اداری را به رنگ های تیره ای مانند مشکی و یا قهوه ای سوخته و رنگ دیوار ها را به رنگ های متضادی مثل سفید در آورید

در انتخاب وسایل مانند مبلمان اداری و یا میز و صندلی ها هم باید حتما در نظر داشت که متناسب با فضای داخلی باشند و باعث پر شدن محیط داخلی نشوند. ابعاد میز و صندلی را با توجه به متراژ اتاق ها، انتخاب کنید. این بهینه کردن وسایل میتواند بسیار در بزرگ نشنا دادن محیط تاثیر گذار باشند.

مقالات مشابه : “استاندارد های مبلمان اداری

نور پردازی و همچنین میزان نور ورودی گام بعدی در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار کوچک است. این که نور پردازی چگونه باشد هم یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در این امر توجه شود. طراحان داخلی از ترفند هایی استفاده می کنند که بسیار کارساز است. مثلا از نور های سه بعدی و یا هالوزن استفاده می کنند.

برای نگه داری و بایگانی کردن اسناد و فایل های اداری مربوطه، اگر فضای برای گذاشتن کمد در اتقا ها ندارید، بهتر است تا بر روی دیوار ها شلف ها و قفسه هایی چوبی و مقاوم نصب کنید ولی حواستان باشد که در نصب این قفسه ها زیاده روی نکنید. زیرا محیط کاری را شلوغ و اشفته جلوه میدهد. راه حل دیگر این است که میز هایی که دارای کشو هستند را تهیه کنید. با این کار دیگر روی میز ها هیچ گونه با مرتبی و یا شلوغی نخواهید داشت. هر چقدر وسایل اضافی بر روی میز انباشته شود، افراد تمرکزی بر روی کار نخواهند داشت و علاوه بر این محیط جلوه زیبایی به خود نمیگیرد.

انواع پارتیشن شیشه ای و پارتیشن های چوبی ابزار مناسبی برای ایجاد اتاق های مختلف برای کارمندان است. این پارتیشن ها هم مقرون به صرفه هستند هم قابلیت های بیشتری نسبت به دبوار دارند.

مقالات مشابه : بهترین شرکت دکوراسیون داخلی