در مورد کیف های تبلیغاتی چه میدانید

یکی از دسته های محصولاتی که می توان برای امر هدیه دادن در قالب هدایای تبلیغاتی استفاده کرد، انواع کیف های چرم است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا شما را با انواع آن  آشنا کنیم.

انواع کیف های تبلیغاتی و ویژگی های آن

کیف پول تبلیغاتی : یکی از کالاها و محصولاتی که در تیراژ بالا تری سفارش داده میشود کیف پول تبلیغاتی است. این کیف پول برای هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب است. انواع کیف پول های تبلیغاتی با جنس های چرم طبیعی و مصنوعی در مدل های زنانه و مردانه تولید می گردد. سایز بندی کیف پول های تبلیغاتی به دو صورت کیف پول جیبی مردانه و کیف پول های پالتویی مردانه است. چرم به کار رفته در تولید این کیف پول تبلیغاتی میتواند از جنس چرم طبیعی گاو باشد و یا چرم مصنوعی از نوع درجه یک که در ساخت آن استفاده می شود. این محصول ارزنده قابلیت عرضه به صورت با بسته بندی جعبه و یا بدون بسته بندی جعبه را دارد.

کیف اداری تبلیغاتی : به دلیل قیمت بالای این هدایا تبلیغاتی این محصول را در تیراژ پایین تولید میکنند. کیف های دیپلمات تبلیغاتی در دو مدل متفاوت کیف با جنس چرم طبیعی و کیف دیگری با جنس چرم مصنوعی درجه یک تولید می شوند. کیف های اداری تبلیغاتی نوع دیگری از هدیه تبلیغاتی هسند. این محصول در انواع مختلفی مانند تک قفل و دو قفل تولید میشود و همچنین تمام یراق ها و زیپ های ان از جنس درجه یک تهیه می گردد. رنگ بندی های این دسته از محصولات تبلیغاتی شامل قهوه ای ، مشکی و عسلی بوده که سازگار با هر نوع سلیقه ای را دارد. بر روی این کیف های اداری تبلیغاتی یک یا دو دسته برای حمل کیف تعبیه گردیده است  درون کیف های اداری از استر های مرغوب و با کیفیت دوخته شده و جیب های متعدد زیپ دار و ساده در دوخت داخلی آن لحاظ شده است.

کیف لپتاب :  کیف های لپتاب تبلیغاتی در دو مدل میتواند قابل عرضه باشد. کیف های لپتاب با جنس پارچه های برزنتی و کیف های دیگر لپتاب با جنس پارچه ای به اسم اشوالت. این محصول خوب برای لپتاب هایی با صفحه نمایش ۱۵ اینچی بسیار مناسب است و استفاده میگردد. درون این نوع کیف ها لایه ای محافظ برای جلوگیری از ضربه دیدن لپتاب ها تعبیه گردیده است.

هر کیفی که سفارش دهید دارای دو دسته در بالای آن است که حمل آن را بسیار اسان میکند. علاوه بر آن بند دوشی نیز بر روی کیف های سفارشی شده دوخته میشود. چاپ بر روی کیف های لپتاب از نوع چاپ سیلک ، گلدوزی و یا حتی پلاک فلزی میباشد. نوع دیگری از کیف های لپ تاپ است که برای تبلیغات استفاده میگردد و آن کیف دوشی است.