درباره ست چرم تبلیغاتی چه میدانید؟

ست های چرم تبلیغاتی هدیه ای است بسیار مناسب برای مشتریانی خاص و یا حتی کارمندان ارشد ، نمایندگان فروش در تمامی شهرستان ها و در کل برای افرادی که خاص پسند هستند. ست های چرم تبلیغاتی در کل به سه دسته تقسیم بندی می شوند : ست های چرم زنانه ، ست های چرم مردانه و ست های الکترونیکی یا همان ست های مدیریتی. در ادامه میخواهیم شما را با این هدایا تبلیغاتی خاص آشنا کنیم.

انواع ست چرم تبلیغاتی

ست های چرم زنانه :

ست های چرم تبلیغاتی زنانه دارای ۳تکه میباشند که شامل یک عدد کیف پول چرم ، یک عدد آینه جیبی و یک عدد جاکلیدی چرم هست. ست ها چرم زنانه دارای رنگ بندی های متنوعی مانند مشکی ، قهوه ای ، زرشکی ، عسلی ، قرمز و فیروزه ای است. ست های چرم زنانه دارای مدل های مختلف و زیبایی است که براساس سلیقه ها و یا سفارش هر مشتری دوخته و ارائه می گردد. ست های چرم زنانه قابلیت انجام تمامی نوع چاپ اعم از چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را دارند و شما هم می توانید بر روی کیف پول  و یا حتی بر روی آینه جیبی قرار گرفته در این ست و هم بر روی جاکلیدی چرم موجود چاپ انجام دهید. گزینه دیگر این است که تنها بر روی یکی از آنها چاپ را انجام دهید.

این ست زنانه زیبا و جذاب میتواند در بسته بندی های شیک و یا در یک قاب قرار بگیرند و برای هدیه دادن مناسب باشند. نوع چرم بکار رفته را خودتان میتوانید انتخاب کنید. چرم های موجود دارای دو نوع هستند : طبیعی ، مصنوعی. در کل این ست چرم تبلیغاتی میتواند هدیه تبلیغاتی ارزنده ای برای بانوان محترم باشد.

ست های چرم مردانه :

ست های چرم مردانه هم مثل نوع زنانه آن دارای یک عدد کیف پول چرم، یک عدد جاکارتی و یک کمربند چرم است. شما می توانید حتی به جای جاکارتی، جاکلیدی هم قرار دهید که البته این به سفارش مشتریان بستگی دارد . نوع کیف پول هم دارای دو مدل است : پالتویی و جیبی. رنگ بندی های موجود برای این هدایای تبلیغاتی دارای مشکی ، قهوه ای و عسلی است. ست های چرم مردانه قابلیت چاپ هم دارند. انواع چاپ مانند سیلک ، داغکوب و لیزر را میتوان بر روی آنها اعمال کرد. این ست ها هم میوانند درون جعبه ها زیبا و جذاب قرار بگیرند تا تبدیل به یک هدیه با ارزش شوند. نوع چرم به کار رفته میتواند هم مصنوعی باشد و هم طبیعی.

ست مدیریتی یا الکترونیکی :

در کل ست های مدیریتی می تواند شامل یک عدد پاوربانک زیبا ، یک عدد شارژر فندکی شکیل ، یک عدد فلش مموری ، یک عدد خودکار تبلیغاتی زیبا ، یک عدد جاکارتی از نوع چرم و یک عدد کیف پول باشند. مشتریان می توانند هرکدام از این محصولات ذکر شده را که بخواهند در ست های چرم خود قرار دهند که این کاملا بستگی به سلیقه و سفارش مشتریان دارد.