جاکلیدی تبلیغاتی را بیشتر بشناسید

جاکلیدی تبلیغاتی

در بین تمامی محصولاتی که در بازاریابی استفاده میشود، جاکلیدی یکی از بهترین کالایی است که می توان برای تبلیغات اثربخش انتخاب کرد. جاکلیدی های تبلیغاتی محصولی هستند که به دلیل سبک بودن به راحتی توسط همه افراد حمل میشود و از آنجایی که جای زیادی را هم نمیگیرد، مردم میتوانند در کیف و یا حتی جیب خود بگذارند. پس نتیجه میگیریم که این جاکلیدی ها بسیار پرکاربرد هستند. شما میتوانید طرح لوگو و یا نام شرکت خود را بر روی این جاکلیدی ها حک کنیدو مردم هر زمانی که از آن استفاده کنند، نام شما را دیده و برای همیشه در ذهنشان باقی میماند. هم چنین یکی دیگر از مزایای آن این است که اگر در مکانی عمومی از انها استفاده کنند، نام برند شما را هم دیگران می بینند و ناخودآگاه برای شما نیز تبلیغ کرده اند.

انواع جاکلیدی تبلیغاتی (هدایای تبلیغاتی)

جاکلیدی های تبلیغاتی از نظر نوع جنس ، انواع مدل و رنگ بندی ها متنوع هستند. حتی شما میتواند نوع چرم استفاده شده را هم سفاشر دهید که چرم مصنوعی باشد یا چرم طبیعی.

معمولا چرم طبیعی دارای رنگ بندی های متفاوتی مانند مشکی ، قهوه ای و عسلی است . بر روی تمامی مدل ها قابلیت چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر وجود دارد. همین مورد سبب شده تا شما بتوانید برای تبلیغات خود لوگو و یا نام تجاری (برند) خود را بر روی آن ها چاپ کنید و از جاکلیدی به عنوانیک  هدیه تبلیغاتی خوب و پر کاربرد استفاده کنید.

جاکلیدی هایی که از جنس چرم مصنوعی باشند هم همانند جاکلیدی های چرم طبیعی دارای رنگ بندی های بی نظیری هستند مانند مشکی ، قهوه ای و عسلی و هم چنین می توان بر روی تمامی آن ها چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر را انجام داد. به همین دلیل است که شما می توانید با چاپ طرح لوگوی خود یا نام برند خود از این کالای پرکاربرد به عنوان هدایا تبلیغاتی برای امر بازاریابی استفاده کنید.

مدل دیگری هم برای جاکلیدی های تبلیغاتی وجود دارد و ان نوع نشکن است. این جاکلیدی های نشکن از جنس پلاستیک بوده و ار نظر قیمتی هم بسیار مقرون به صرفه است. بر روی این نوع جاکلیدی ها نیز میتوانید چاپ انجام دهید و نام برند و یا لوگوی خود را بر روی آن حک کنید. این محصول هم میتواند وسیله بسیار مناسبی برای بازاریابی شما باشد.

در آخر بهتر از تاکید کنیم که جاکلیدی ها میتواند برای هدیه دادن به یک شخص خاص و یا یک مشتری بسیار مناسب باشد. چون هم سبک است و هم کاربردی.