تفاوت بسته حمایتی دولت برای کارمندان و کارگران

با اشاره به ارائه بسته‌های حمایتی دولت به کارمندان و کارگران گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران بسته حمایتی که برای کارمندان در نظر گرفته شده، مربوط به هر شخص کارمند است بطوریکه به هر شخص کارمند که زیر ۳ میلیون تومان حقوق میگیرد این بسته اهدا خواهد شد.و نه هر خانواده.چرا که ممکن است هر خانواده چند کارمند داشته باشد.
وی افزود: این در حالی است که این بسته‌ها در بخش کارگری، تنها به خانوار‌های کارگران پرداخت می‌شود و ممکن است زن و مرد شاغل در خانواده، کارگر باشند و اما طبق این شرایط تنها یک بسته حمایتی دریافت کنند.
عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعیض‌آمیز بودن مصوبه دولت درباره ارائه بسته‌های حمایتی به کارگران و کارمندان تصریح کرد: کارگر با کارمند هیچ فرقی ندارد و این مسئله خلاف قانون اساسی و عدالت است چرا که کارگر‌ها از قشر ضعیف‌تری هستند و معمولا از ارگان‌های ضعیف‌تری دریافت حقوق دارند و باید عنوان نمود که کارگران بیش از کارمندان کار میکنند و نقش ان ها در اقتصاد کشور غیر قابل انکار است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مصوبه دولت باید تغییر کند و خلاف قانون اساسی است،اظهارداشت: فراکسیون کارگری مجلس در این زمینه پیگیری خواهد کرد تا این موضوع مورد اصلاح قرار گیرد.