انواع کیف تبلیغاتی

هنگامی که شرکت کنندگان در همایش ها و یا حتی نمایشگاه گلویی تازه می کنند یا نوشیدنی هایی خنکی می خورند و لذت بسیاری می برند و یا نوشیدنی های گرمی می خوردند لیوان های تبلیغاتی از جنس سرامیکی شما در این لذت نیز سهیم خواهد بود. توصیه ما به شما این است که از این لحظاتاستفاده کنید و از معجزه ی ماگ های تبلیغاتی و لیوان های تبلیغاتی غافل نشوید. در این مقاله میخواهیم شما را با انواع لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی آشنا کنیم.

انواع لیوان تبلیغاتی از نظر جنس:

لیوان یخی : لیوان هایی که به اصطلاح به انها یخی میگویند خود دارای مدل های مختلف و متنوعی هستند که ابعاد مختلفی هم دارند ، لیوان های از جنس یخی حالت های مات دارند و شفاف هم نیست. چاپی که بر روی لیوان های یخی انجام می دهند و چاپ کوره نام دارد که به هیچ عنوان با کار های متداولی که انجام میدهید مانند شست و شو و خراشیدگی و حرارت پاک نمی شوند. از همین جا میتوان نتیجه گرفت که بهترین هدایای تبلیغاتی همین لیوان ها هستند. زیرا به هنگام چاپ کردن بر روی لیوان در کوره پخته می شود و به همین خاطر است که طرح بعد از انجام عملیات چاپ به هیچ عنوان از روی لیوان ها یخی پاک نمی شوند. شما می توانید لوگو و یا نام های برند تجاری خود را بر دو طرف لیوان سفارشی خود چاپ کنید و یا فقط بر روی یک طرف لیوان چاپ کنید.

همچنین اپشن دیگری که وجود دارد اسن است که می توانید با لیوان خود را با جعبه سفارش دهید یعنی لیوان سفارشی خود را داخل جعبه ها بگذارید یا نه می توانید حتی بدون جعبه و به صورت فله ای هم سفارش دهید. که البته به هنگام تحویل در بسته بندی خاصی به شما میدهند.

لیوان سرامیکی : لیوان های از جنس سرامیکی که فقط هم رنگ سفید دارد بسیار محبوبیت دارند. در حقیقت لیوان های سرامیکی همان ماگ هایی هستند که در فروشگاه ها میبینید. لیوان های سرامیکی هم می توانند با جعبه های تک و یا به صورت فله ای ارائه شوند.

لیوان پلاستیکی : لیوان های پلاستیکی از لحاظ رنگ بندی های موجود و ابعاد های ارائه شده بسیار متنوع است. لیوان های از جنس پلاستیکی می توانند به صورت لیوان های تکی باشد و یا می تواند به همراه زیر لیوانی هم سفارش داده شوند. لیوان های پلاستیکی هم می توانند همانند دیگر نوع هدایا تبلیغاتی مانند لیوان های یخی و لیوان های از جنس سرامیکی با جعبه های تک باشد یا به صورت فله ای و عمده و بدون جعبه سفارش داده شود.