کدام بازیکن چشم برانکو و پرسپولیس را گرفت؟

پرسپولیس با مشکلات عدیده ای من جمله مصدومیت بازیکنانش مواجه شده است و در انتقالات نیم فصل قصد دارد علاوه بر مهدی شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی ترابی که تا کنون به خدمت گرفته، نفرات دیگری را جذب نماید تا بتواند با قوای بیشتری به ادامه بازیهایش بپردازد.

پس از اینکه محمد انصاری در دیدار با کاشیما آنتلرز مصدوم شد و مشخص شد از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است سرخپوشان به فکر جذب یک مدافع میانی افتاده‌اند که گزینه اصلی برانکو از تیم پیکان می‌آید.

حجت حقوردی، مدافع پیکان که از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر تا به اینجای کار بوده است، از نفرات مورد توجه برانکو است و سرخپوشان قصد دارند از نیم فصل دوم او را به خدمت بگیرند.

پیش از این گادوین منشا و سیامک نعمتی فصل گذشته از پیکان به پرسپولیس آمدند و مهدی شیری هم از نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه می‌شود و اگر حقوردی هم جذب شود، نفر چهارم از شاگردان جلالی است که به این مرحله راه یافته است.

حقوردی یکی از عوامل اصلی عملکرد موفق خط دفاعی پیکان و ۵ کلین‌شیت این تیم در طول ۱۱ هفته بوده است. پیکان در حال حاضر با ۹ گل خورده بعد از پرسپولیس و پدیده و هم دریف سپاهان کمترین گل خورده را دارد.

این بازیکن که ۳۵ سال دارد و استارت کار خود را از تیم ابومسلم زد و سپس به تیم ذوب اهن رفت و حالا از فصل گذشته بازیکن پیکان محسوب می‌شود.

در فصل نقل و انتقالات حقوردی مورد توجه استقلال واقع شد ولی استقلالیان با وی به توافق نرسیدند و به سراغ محمد دانشگر رفتند.