میوه ای با خاصیت جوان سازی

برای مقابله با پیری روش های گوناگونی وجود دارد من جمله کرم های شیمیایی.اما در این مقاله قصد داریم میوه ای را به شما معرفی نماییم که بصورت طبیعی شما را جوان نگه میدارد.

کیوه و خاصیت ضد پیری

در کیوه انتی کاسیدان های زیادی وجود دارد.همچنین ویتامین های e و c موجود در آن خاصیت جوان سازی دارند.این میوه با این مواد از رادیکال های آزاد در برابر اثرات مخرب به پوست جلوگیری میکند.
متخصصان تغذیه تاکید کردند: خواص آنتی اکسیدانی میوه کیوی نسبت به سایر میوه‌ها بسیار قوی‌تر و بیشتر است.

آنتی اکسیدانی است قوی

محققان میگویند وقتی کیوی را با دیگر میوه ها مقایسه میکنیم درمیابیم انتی اکسیدان بود کیوی به نسبت سایر میوه ها بسیار بیشتر است.

آنتی اکسیدانها شامل ویتامین‌ها و مواد فیتوشیمیایی موسوم به فلانوئیدها هستند که قدرت خنثی سازی عملکرد مولکول‌های مخرب و بیماری زا تحت عنوان رادیکالهای آزاد را دارند.

رادیکال های آزاد باعث بروز انواع بیماری ها و پیری برای انسان است.

مصرف و جذب بیشتر آنتی اکسیدانها می‌تواند در پیشگیری از بروز انواع خاصی از سرطانها، بیماری‌های قلبی و علائم پیری موثر واقع شوند.

مواد غذایی غنی از آنتی اکسیدانها مانند کیوی در بین عموم مردم و مصرف کنندگانی که در جستجوی راه‌هایی برای مصرف مواد غذایی طبیعی و سالم علاوه بر داروها هستند، طرفداران زیادی دارند.

نتایج این تحقیقات در مجله کالج آمریکایی تغذیه منتشر شده است.

در این تحقیق، پژوهشگران مرکز تغذیه اطفال آرکانزاس در دپارتمان کشاورزی آمریکا یک مطالعه مقایسه‌ای را بین کیوی، انگور قرمز و توت فرنگی انجام دادند که همگی از منابع غذایی آنتی اکسیدانها هستند.

نتایج تحقیقات نشان داد که متابولیسم آنتی اکسیدانهای موجود در کیوی بسیار ساده تر انجام گرفته و راحت‌تر جذب جریان خون می‌شوند.

با این وجود دانشمندان هنوز هم کشف ننموده اند که توسط کدام عملیات شیمیایی ،مواد شیمیایی نسبت به سایر میوه ها جذب بدن میشوند.