قوی ترین میوه برای چربی سوزی

تمام میوه ها سرشار از انتی اکسیدان و فیبر هستند که منجر به کاهش وزن و چربی سوزی میشود.

عوامل متعددی منجر به افزایش چاقی ومیشوند من جمله عدم فعالیت بدنی ، استفاده از ماشین ، پشت میز نشینی و ….

در این مقاله قصد بررسی برخی میوه های چربی سوز را داریم.

نارگیل

تری گلیسیرید موجود در نارگیل موجب افزایش سوخت و ساز بدن تا ۳۰ درصد میشود. این میوه را جایگزینی برای تنقلات خود نمایید. همچنین می توانید از روغن، شیر، پودر و آب نارگیل مصرف کنید. این میوه را به عنوان چاشنی به غذاهای خود بیافزایید.

بلوبری

بلوبری علاوه بر مقابله با چربی های بدن ،با بیماری های قلبی و دیابت نیز مقابله میکند.تحقیقات ثابت کرده که مصرف روزانه بلوبری، تا ۲% چربی بدن را از بین می برد. دلیل آن هم مقدار بالای آنتی اکسیدان است که موجب از بین بردن مواد سمی بدن تان و به تبع اضافه وزن و مشکلات سلامتی می شود. مقداری بلوبری را در ماست بریزید و مصرف کنید.

آواکادو

چربی میوه اووکادو باعث کاهش چربی خون و بدنبال آن کاهش قند خون میشود.این نکته را بدانید که اووکادو چربی و کالری بالایی دارد بنابراین مصرف یک عدد از آن در روز کافی است. یک عدد آواکادو را خرد و به سالاد خود اضافه کنید تا چربی های شما را بسوزاند.

انار

انار سرشار از انتی اکسیدان هایی به نام پلی فنول است که سموم بدن را دفع می کند و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. سعی کنید یک لیوان آب انار را به همراه وعده های غذایی خود میل کنید. اگر از طعم آن نهایت لذت را نمی برید، مقداری آب به آن بیافزایید.