جعبه ابزار تبلیغاتی چیست؟

جعبه ابزار تبلیغاتی یکی از دسته محصولاتی است که شما می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی به گروه خاصی از مشتریان و کارمندان خود هدیه دهید. به عنوان مثال می توانید جعبه های ابزار را به کارمند تاسیسات و فنی خود هدیه بدهید یا می توانید به مشتریانی هدیه بدهید که کار های فنی را انجام می دهند. جعبه های ابزار می تواند برایشان وسیله ای بسیار کاربردی باشد. جعبه ابزار های تبلیغاتی ابعاد و اشکال مختلفی دارد. جعبه های ابزارها از نظر ابعاد و سایز به دو دسته ی بزرگ و کوچک تقسیم می شوند که قیمت انها نیز به تناسب با هم متفاوت است. هم چنین جعبه های ابزارها از لحاظ شکل و مدل هم به شکل دایره و مستطیلی هستند و هم چنین مدل های خاصی هم موجود است که به شکل چرخ اتومبیل ها هستند.

ویژگی های جعبه ابزار تبلیغاتی

این جعبه های ابزاری که به عنوان هدیه تبلیغاتی میدهید، در هر ابعاد و مدلی که باشند قابلیت چاپ دارند و شما می توانید با چاپ لگو و یا برند خود را برای تبلیغات خود را انجام دهید. مشتریان شما هر زمانی که از جعبه های ابزاری که شما به آن ها هدیه داده اید استفاده کنند می توانند به صورت ناخودآگاه برای شما نیز تبلیغات کنند. هم چنین اگر به صورت روزانه و به طور مداوم از جعبه ابزاری که نام شما بر روی آن حک شده ، استفاده کنند نام شما در ذهن آن ها نیز جاودانه خواهد شد و شما به هدف خود که تبلیغات بوده ، دست پیدا کرده اید. این یعنی حرکتی برنامه ریزی شده در امر تبلیغات.

جعبه های ابزار تبلیغاتی که برای هدایا تبلیغاتی داده میشود، شامل یک عدد آچارفرانسه ، یک عدد انبردست و تعدادی پیچ گوشتی با اندازه های متفاوت است که می تواند مورد استفاده ی خیلی از افراد فنی قرار بگیرد ، حتی مردم عادی نیز می توانند این جعبه ابزار را در ماشین های خود نیز نگهداری کنند و در مواقع اضطراری از آن ها استفاده کنند. این جعبه ابزار تبلیغاتی از نظر جا کمترین فضا را اشغال کرده و کاربران شما نیز می توانند آن هارا در کیف های به شکلی کاملا راحت حمل و نگه داری کنند. اگر جنس جعبه های ابزار از فلز باشند چاپی مانند لیزر بر روی آن انجام می دهند و اگر از جنس پلاستیک باشد هم چاپ لیزر و هم تامپو بر روی آن انجام می دهند.