ثروتمند ترین مرد جهان قید ثروتش را زد+عکس

جف بزوس ثروتمندترین مرد دنیا و همسرش مکنزی بزوس در پیامی که در توئیت خود منتشر کردند ،اعلام نمودند که پس از ۲۵ سال قرار است به زودی از یکدیگر جدا شوند. از آن جا که تقریبا تمام ارزش خالص ۱۳۷ بیلیون دلاری آن ها به شکل سهام در شرکت آمازون است به نظر می رسد مکنزی بزوس این برنامه را دارد که پس از جدایی نیمی از سهام بزوس را گرفته و خود را به یکی از بزرگترین سهام داران امازون تبدیل کند.

جف بزوس صاحب ۷۹ میلیون سهم از سهام کمپانی آمازون به ارزش ۱۳۰ بیلیون دلار است.این شخص با داشتن بیش از ۱۶ درصد از سهام کلی ،بزرگترین سهامدار شرکت آمازون است.

آیا این شخص قرار است به زودی نیمی از سهمش را به همسر سابقش بدهد و وی را دومین سهامدار بزرگ این شرکت نماید؟ لبته یک گزینه دیگر این است که مکنزی از بزوس پول نقد بخواهد که باز هم در این صورت بزوس باید ده ها میلیون از سهامش را بفروشد تا بتواند پول مکنزی را جور نماید.

جف و مکنزی اعلام نموده اند که این جدایی دوستانه است و ان ها قادرند پس از ازدواج نیز روابط دوستانه خود را حفظ نمایند.این زوج اعلام نموده اند که اگر ۲۵ سال پیش میدانستند که قرار است جدا شوند باز هم با یکدیگر ازدواج میکردند.این زوج دارای ۴ فرزندند که یکی از آن ها فرزند خوانده آن هاست.

اما طبق گزارشی که در چند روز اخیر به دست آمده است جف بزوس با یکی از شخصیت های تلویزیونی لورن سانچز رابطه دارد. بنابراین میتوان گفت که این جدایی چندان هم بی دردسر و دوستانه نخواهد بود.