تست شخصیت ;در نگاه اول چه میبینید؟

تست شخصیت ;در نگاه اول چه میبینید؟

قبل از خواندن متن به تصویر ناه کنید و بگویید در تصویر کدام حیوان را زودتر دیدید؟

اولین حیوانی که در تصویر میبینید شخصیت غالب شما را نمایش میدهد.این حیوان حالات روحی شما را نشان میدهد.

مرغ

با روحیه بالا و انسان سرسختی هستید.بلند پروای از نشانه های شخصیتی شماست.گرچه اکثرا اوضاع بر وفق مرادتان نیست اما ناامید نمیشوید و تلاشتان را ادامه میدهید.این بدان معنی است که در برابر مشکلات ایستادگی میکنید و برای احقاق حقتان میجنگید.

ملخ

با بردباری که شما دارید در مساعاتان ارباب خود و برده خودتان هستید. اگر اهل گشت و گذار هستید شکارچی خوبی نیز هستید .بسیاری از افراد که خرچنگ را در تصویر دیدند اهل مطالعه ، مراقبه و تفریحاتی هستند که آرامش بخش است.

اسب

اگر در نگاه اول یک اسب دیدید شخصیتی سخت کوش و هدفمند دارید.مورد اعتماد همه هستید.به جزئیات توجه خصاصی دارید . توجه به نکته های اخلاقی و ریزبینی درهم آمیخته تا شما را به شخص جذابی برای همه معرفی کند.

خرچنگ

اگر خرچنگ را در نگاه اول دیدید یعنی مثل خرچنگ سرسخت هستید و نفذ به درون آن سخت است.اگر کسی پوسته سخت شما را بشکند خواهد دید که درون آن چه روحیه نرم و لطیفی وجود دارد. ولی اگر خودتان نخواهید کسی نمی‌تواند این پوسته را بشکند و درون آن را ببیند.

پروانه

شروع تازه علاقه همیشگی شماست.یک شبه پوست می اندازید.درست مثل پروانه.در امور زندگیتان مانند مدل لباس پوشیدن و یا حتی در امور بزرگتر مانند طرز نگرشتان یک شبه تغییر ایجاد میکنید.تغییر جزئ جدایی ناپذیر زندگیتان است .طرفدار هر چیزی هستید که جدید است.و این موارد زندگی را برایتان هیجان انگیز کرده است.

گرگ

تنها در میان مردم هستید.درست مانند یک گرگ.در حالیکه به نظر بی رحم و نترس هستید ، مثل یک آهنرا همه را به سوی خود جذب میکنید.اطمینان اطرافیانتان از امنیتی که به آنها میدهید همیشگی است.هنگامیکه در گروهی مثل خودتان قرار بگیرید ، هیچ چیز جلوی شما را نمیتواند بگیرد.

سگ

هیچ شکی در وفاداری شما نیست.زمانیکه حرف دفاع از عزیزانتان به میان بیاید بی رحم و نترس میشوید.هرکاری که لازم باشد انجام میدهید تا اطرافیانتان را خوشحال کنید.

عقاب

تیز بین!درست مانند یک عقاب هدف دار هستید .هیچ چیز از چشم یک شکارچی دور نمیماند.در گروه های کاری بسیار برجسته خواهید شد زیرا با دقت و ریز بینی خاصی به آن نگاه میکنید و آنرا انجام میدهید.

کبوتر

عاشق پیشه.کبوتر نماد صلح و آشتی است.که بیانگر یک شخصیت کامل است.از درگیری فراری هستید و همه را تشویق به صلح و آشتی میکنید.