رنگ سال ۲۰۲۰ اعلام شد

انتخاب رنگ سال یک قانون نانوشته ای است که از سال ۲۰۰۰ انجام شد و با استقبال مردم سرتاسر دنیا، علاقه مندان به مد و زیبایی و صاحبان برندها مواجه و تبدیل به اتفاق هیجان انگیزی شده است. با آغاز سال نو میلادی این رنگ به صورت رسمی معرفی می شود و تقریبا هر ساله برای انتخاب آن رنگ هم دلایلی وجود دارد.

رنگ سال ۲۰۲۰ اعلام شد

درحالی که در ماه های پایانی سال ۲۰۱۹ قرار داریم موسسه پنتون رنگ سفید مرجانی را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

شرکت رنگ پنتون معروف ترین و تاثیر گذارترین کمپانی رنگ، مجموعه ای از رنگ ها را به عنوان رنگ بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ در دنیای مد و فشن معرفی کرده است؛ قرمز، زرد زعفرانی، آبی، سبز چمنی، سبز تره و پیازچه، آبی جین، پرتقالی، نیلی، کرم، صورتی مرجانی، دارچینی و بنفش.

اما در این بین یک رنگ بیشتر از بقیه مورد توجه است و آن رنگ فیروزه ای با لایه هایی به رنگ سبز آبی، نارنجی و خاکستری مایل به قهوه ای می باشد. جالب است بدانید که همه ی این رنگ ها با الهام از طبیعت، دریا و ساحل انتخاب شده اند.

شرکت پنتون با انتخاب این رنگ به سراسر جهان هشدار می دهد که با میزان افزایش گرمای زمین صخره های مرجانی با سرعت بالایی دزحال نابودی هستند. دلیل این نام گذاری  هم به این دلیل است که صخره های مرجانی پس از مرگ رنگ خود را از دست میدهند و رنگشان سفید میشود.

سرخط جدیدترین اخبار سیاسی روز