بی مسئولیتی ایران خودرو نسبت به مشتری

از ابتدای امسال تاکنون بسیاری از خودروسازان به تعهدات خود در مقابل مردم عمل نکرده‌اند که این امر موجب نارضایتی مشتریان شده است.

براین اساس تعدادی از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌های متعدد با عناوین مختلف از خبرگزاری فارس خواستار شدند تا علت تاخیر در تحویل خودرو، افزایش قیمت‌ و همچنین بلاتکلیفی در مورد قیمت‌ها پیگیری شود.

 خبرگزاری فارس، در هفته‌های اخیر و طی تماس‌های مکرر با روابط عمومی این خودروسازی خواستار پاسخگویی به سوالات مشتریان شد که متاسفانه این خودروساز هم مانند برخی از خودروسازان بدون توجه به خواسته مشتریان هیچگونه پاسخی به سوالات مشتریان ندادند و باعث نارضایتی بیش از پیش آنان شدند.

یادآوری این نکته ضروری ست که خبرنگار فارس بعضی از این سوالات را از سه هفته پیش از گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرده بود. اما متاسفانه این خودرو ساز علیرغم وعده های خود هیچگونه پاسخی را تا به این لحظه به مشتریان خود اعلام نکرده است.

عناوین ثبت شده در سامانه فارس مردم توسط مخاطبان عبارتند از: «لیست تعدادی از تخلفات ایران خودرو در عمل به قراردادهای ثبت‌نامی پژو ۲۰۰۸»، «عدم پاسخگویی و اطلاع سانی ایران خودرو در مورد خودروهای تندر»، «اعتراض در تاخیر در واگذاری خودرو سمند ef7 دوگانه سوز»، «بلاتکلیفی خریداران سایپا و ایران خودرو»، «تاخیر در تحویل خودروهای ایران خودرو».