آموزش تعمیر صفحه شکسته موبایل

این روزها تقریبا تمامی افراد یک گوشی تلفن همراه دارند.در این اموزش سغی نموده ایم تعمیر صفحه گوشی شکسته را به شما آموزش دهیم.

گزینه ۱ – نوارچسب بسته‌بندی

دربسیاری از موارد فقط شیشه محافظ نمایشگر می‌شکند و از نظر عملکرد مشکلی وجود ندارد؛ در این صورت شاید بخواهید گوشی را تا زمانی که قابل استفاده باشد نگهدارید و فقط زمانی آن را کنار بگذارید که تصمیم به ارتقا دارید؛ همچنین نمی‌خواهید که صفحه نمایش کاملا جدا شود و یا انگشتان شما با شیشه خراشیده شود. ساده‌ترین کار این است که روی صفحه نمایش را با یک لایه نوار چسب بپوشانید! قسمت‌های اضافی را به دقت با یک کاتر ظریف ببرید تا کاملا مانند برچسب محافظ صفحه به نظر برسد.

گزینه ۲- برچسب محافظ صفحه

یک جایگزین خوب برای نوار برچسب. با این کار حاشیه های اضافی برچسب ها حذف میشوند. در صورتی که شبکه ای تار عنکبوتی در زیر محافظ مشاهده نمودید نگران نباشید.

گزینه ۳- خودتان صفحه نمایش را تعویض کنید

در اینجا میتوانید خودتان صفحه گوشیتان را تعویض نمایید. قبل از هر کاری به چند نکته مهم دقت کنید:

هزینه خرید صفحه نمایش را در نظر بگیرید. نمایشگرهای گوشی‌های امروزی که تاچ و در مواردی سنسورهای بیومتریک را هم شامل می‌شوند چندان ارزان قیمت نیستند.

دقت نمایید که باید گوشیتان را به دست تعمیر کار بسپارید در غیر اینصورت از گارانتی خارج میشود .

در نهایت اگر شغل شما به تعمیرات لوازم الکترونیکی پیشرفته مربوط نباشد به احتمال زیاد ابزارهای تخصصی لازم برای این کار را در اختیار ندارید. خوشبختانه iFixit یک کیت دستی را به فروش می‌رساند که تقریبا شامل همه‌ چیزهایی است که به آنها نیاز دارید؛ البته به جز iOpener، دستگاهی که صفحه نمایش را حرارت می‌دهد تا چسبش نرم شده و به آسانی از بدنه دستگاه جدا شود.

گزینه ۴- به یک فرد حرفه‌ای مراجعه کنید

در همه حال میتوانید گوشی خود را به تعمیرکاران بسپارید اما توجه داشته باشید که به یک تعمیر کار مجاز این کار را بسپارید در غیر اینصورت گوشی شما ممکن است به درستی تعمیر نشود و شما را متضرر کند.