کارهایی که با افترافکت می توان انجام داد

شما توسط نرم افزار افترافکت میتوانید لایه های دو بعدی را در فضای سه بعدی ترکیبی جدید ببخشید. از نرم افزار افترافکت بنابر نیاز خودتان میتوانید در موارد مختلفی استفاده نمایید. به عنوان مثال، یک هنرمند مستقل جلوه‌های ویژه احتمالاً از آن برای رندر کردن محتوای سه بعدی استفاده می‌کند. یک ویرایشگر ویدئو، برای ساخت صفحه عنوان و و یک فرد که در کار انیمیشن سازی کار میکند میتواند توسط افترافکت انیمیشن سازی انجام دهد. دلیل اینکه بیشتر افراد نمی‌توانند به سادگی بگویند که افترافکت چه کاری انجام می‌دهد همین است؛ شما توسط افترافکت میتوانید امور بسیار زیادی را انجام دهید! جالب اینکه از پس تمام این کارها هم بسیار خوب بر میاید!

لازم به ذکر است که ضمن بی‌نظیر بودن نرم‌افزار افتر افکت، گزینه ایده‌آلی برای ویرایش فیلم خام نیست. دلیل اصلی این است که قابلیت‌های پخش و طرح‌های مختلف مشابه برنامه‌های ویرایش فیلم را ندارد. در زمینه ویرایش، افتر افکت معمولاً پس از ویرایش اولیه فیلم خام است که وارد می‌شود. حالا متوجه دلیل نام‌گذاری آن شدید؟ افتر افکت؛ پس از اعمال افکت‌ها.اما ناامید نشوید.شما برای ویرایش فیلم های خام میتوانید از نرم افزار پریمیر استفاده نمایید و جلوه ،سایه ،حرکت و صدا گذاری را به فیلم خام خود اضافه نمایید.بنابراین میتوان به نوعی افترافکت را مکمل پریمیر لحاظ نمود.

شما میتوایند با شرکت در یک دوره آموزشی پریمیر نسبت به آموزش این دوره بسیار مهم و کاربردی اقدام نموده و نتایج آن را در امور خود و ساده نمودن امور کاری خود مشاهده نمایید.

یادگیری after effect به چه صورت است؟

در همین ابتدای راه به شما بگویم که یادگیری after effect وقتگیر است هرچند که راه‌های زیادی برای یادگیری وجود دارد، یکی از بهترین راه ها ثبت نام در کلاس آموزش after effect است.

به طراح گرافیک حرکتی فکر کرده‌اید؟دوست دارید جلوه‌های ویژه مشابه جنگ ستارگان را در اتاق خودتان طراحی کنید؟ این کار هم شدنی است! راه خود را به درستی انتخاب نمایید ،پس یک آموزشگاه معتبر ر ابرای آموزش خود انتخاب نمایید تا به طور کامل و جامع آموزش خود را ببینید.آموزشگاه کامپیوتر انقلاب ،آموزشگاهی است که با خیال راحت میتوانید دوره آموزشی خود را در آن طی نمایید.